MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV Oostende - KV Kortrijk (/showthread.php?tid=2)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - tim2pin - 01-13-2015

Musona en Coulibaly scoren ... het wordt dus 2-0 ! :p


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - jantje - 01-13-2015

tim2pin Wrote:Musona en Coulibaly scoren ... het wordt dus 2-0 ! :p

en je vergeet onze supersub, die zal scoren in de laatste minuten

ik denk 3-2 , als we willen winnen, moeten we eentje meer maken ,dan dat we er binnen krijgen Wink


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - kohae - 01-17-2015

Oeioeioei...

Zoveel carambole en belachelijke goals krijg je normaal gezien op 1 seizoen binnen, wij vandaag op 1 match. Hopelijk zijn we er nu dan ook vanaf voor de rest v t seizoen.

Milic kende een horror-debuut, maar vond ik eigenlijk tot aan zijn flater zo slecht nog niet. Maar dan begint het natuurlijk he:

- flater Milic (0-1)
- verloren bal wordt geniaal toch binnen gehouden en iedereen was al gestopt met zijn man te volgen (0-2)
- scheidsrechter snoept bal af v Siani (0-3)
- bal die buiten was mag toch nog voorgezet worden, iedereen v KVO was wel al gestopt (1-4)
- Jonckheere (overigens samen met Ruiz de enige v KVO die ik op niveau vond) lanceert spits v KVK alleen voor doel (1-5 of 1-6)

Een wedstrijd die we nooit zouden gewonnen hebben, maar zonder al die belachelijke carambole-fases zou het ook wel nooit 1-7 geworden zijn.

Nu mentale schade herstellen, weekje hard trainen, Brillant recupereren en hopelijk snel beterschap. Slechts 3 puntjes verloren, gelukkig geen KVK-fans op t werk...


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Florre - 01-17-2015

Shit happens. Een match waarbij alles wat kon tegenzitten ook tegenzat: een blunderende debutant, een derde goal die er kwam omdat Siani niet voorbij de scheidsrechter kon passeren, een vierde goal die er kwam nadat de bal voorbij de lijn was ....
Maar volgende week staan we er opnieuw.
Toch een paar bedenkingen. Sorry Fred, maar een speler psychologisch kraken doe je niet. Laat Schmisser er dan inkomen na de rust. En groet op zijn minst je eigen speler als hij naar de bank komt...
Hoelang mag Berrier nog blijven aanmodderen? Ipv de motor van de ploeg te zijn is het eerder onze stoorzender voor vlot voetbal. Een pas komt zelden aan, zelfs een goede hoekschop of vrije trap nemen lukt niet meer. Er zijn er al die veel minder krediet hebben gekregen.
Om toch nog positief te eindigen, Musona kon me zeker bekoren. Liet zich goed in het spel betrekken en leek me technisch meer dan ok. Ik wil meer van hem zien

Leren uit de fouten van vandaag, hier binnenskamers eens deftig over praten en volgend weekend er weer met volle moed tegenaan.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Keun - 01-17-2015

Even laten bezinken wat ik vandaag zag ...voor dat ik commentaar ga geven

Florre gelijk heb je ....


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - kohae - 01-17-2015

Al enkele beelden gezien via HNB --> 1-4 was 100% zeker onterecht: linesman wijst duidelijk voor doeltrap, maar wordt overruled door arbiter. Ik zeg niet dat we zouden gewonnen hebben, en al zeker niet dat we dat zouden verdiend hebben, maar t is wel een kantelmoment waarna de veer bij ons gebroken was.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150117_01479462


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Keun - 01-17-2015

kohae Wrote:Al enkele beelden gezien via HNB --> 1-4 was 100% zeker onterecht: linesman wijst duidelijk voor doeltrap, maar wordt overruled door arbiter. Ik zeg niet dat we zouden gewonnen hebben, en al zeker niet dat we dat zouden verdiend hebben, maar t is wel een kantelmoment waarna de veer bij ons gebroken was.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150117_01479462

Mss eens beter met 1-7 verliezen dan 1-2 verliezen


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Keun - 01-17-2015

Toch wil ik nog 1 iets kwijt tegenover onze piwie .. en denk waar vele sup zich nu nog meer aan storen dan aan de score is feit hoe je milic behandelde
Ik blijf er bij een trainer kan een goeie speler maken maar ook kraken !!! Zelfs geen hand erg ...
Als die jongen niet mentaal sterk genoeg is kan hij al na ze 30 min gebroken zijn

De vraag van iedereen ...hoelang mag berrier nog ze ding doen ??? Is hij bang om duel aan te gaan of eens te koppen ??

Er is wel degelijk iets niet goed snor in de groep ...na wat we vandaag zagen
Niemand wil nog voor elkaar spelen volgens mij ...


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - carlo - 01-17-2015

Een aangekondigde nederlaag.

Toen ik de opstelling zag vreesde ik al het ergste. Centraal stond geen verdedigende middenvelder of een naar voren geschoven verdediger, en de verdediging was totaal onuitgegeven.
Milic stond daar moederziel alleen te verdedigen want Hoefkens was regelmatig afwezig, en op rechts was het helemaal gaten met een beetje kaas. Normaal dat je dan bij de minste ongelukkig controle koud gepakt wordt.
De enige speler die weer bewees op niveau te zijn was Jordan.

Milic er dan na 30 min afhalen vond ik heel erg en psychologisch een blunder want hij was niet de schuldige. In het midden ontbrak de inzet van Cannesin, de klasse van Jali ... en het was gewoon een boulevard richting doel. Jonckheere was niet op niveau en Coussement onzichtbaar. Neem een van die twee er af en zet dan Schmisser naast Milic verdomme! Neen, hem er af halen ....

Zelfde in aanval. Coulibaly zat er na 45 min al helemaal door. Ik had dan liever Bjorn naast Musona gezien maar Musona moest wijken ipv Coulibaly. Ja je hebt dan inderdaad geen gestalte meer tenzij je Bjorn in de plaats zet.

Na de match zei Fred dat iedereen in vorm was maar blijkbaar was hij zelf niet bij de les vandaag. Akkoord, hij kon het verzuipende schip niet rechttrekken maar het was al lek van bij de aanvang. In vorm zijn is niet gelijk aan goed zijn.
Met een Deschutter, Schmisser, Milic en Lukaku heb je defensief zoveel meer te bieden dan met wat er vandaag stond.

In doel was Dumesnil nergens, geen enkele presence in zijn doelgebied en meestal heel ver van waar hij moest zijn. Niet voor herhaling vatbaar. Is einde contract en geen doelman voor eerste.

Berrier tenslotte: als draaischijf is het normaal dat er al eens een pas verkeerd is maar met zijn klasse moeten de vrije trappen en corners gewoon goed zijn en die waren er ook niet en defensieve inzet ... onbestaande. Geef mij dan maar Canesin en zet berrier op de bank.

Nu, hebben wij goede vrije trappen en hoekschoppen wel nodig? Ik denk van niet want gestalte aantrekken gebeurt niet en als je dan nog Schmisser op de bank zet ...


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - kavéé - 01-18-2015

een offday kan gebeuren, dus 1-3 of 1-7, daar lig ik niet echt wakker van.

Waar ik me wel mateloos aan stoorde was, zoals hierboven al gezegd: Milic eraf halen na een half uur is not done! Waarom én Berrier én Couli mochten blijven staan, daar had zowat het hele stadion het raden naar (couli komt ofwel te laat ofwel controleert hij slecht en berrier... tja..). Ben oprecht benieuwd naar een gegronde uitleg hierover.
En Dumesnil, met alle respect, maar het is toch niet sinds vandaag dat we weten dat hij geen volwaardige keeper is voor 1ste? Ik hou mn hart vast voor de volgende weken.