MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV Oostende - KV Kortrijk (/showthread.php?tid=2)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - fred - 01-18-2015

Was al voor de match naar de kloten!!!
Waarom geen deschutter,
waarom geen schmisser
waarom geen cannasin
coussement en jonkheere vallen te licht uit voor zulke matchen,
en hoefkens is ook nie van de rapste he!!!
En wanneer gaat berrier eens op de bank starten ,
Hopelijk komen we die dreun te boven
remember genk vorig jaar toen die hier met 4-0 de boot in gingen,
tis ook nie meer goedgekomen!!!
Kdenk dat onze trainer het nie heeft voor servische spelers,
millic,blazovic!!!!!!!
Zou wel eens kunnen vechten zijn om playoff 3 nie te moeten spelen!!!
Khou al mijn hart vast want nu volgt gent,club,genk
hopelijk hebben we geen telraam nodig!!!
Sorry maar in die 34 jaar dat ik naar kvtje ga,
nog nooit zo onthoogeld geweest!!!


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - .bakkertje - 01-18-2015

voor mij is die 1-7 de zwaarste nederlaag dat ik al heb meegemaakt van kvo (na de 1-6 ergens in jaren 90 tegen club) kan geen deftig commentaar geven op wat ik heb gezien, 1ste de opstelling, ten 2de geen vechtlust in de groep... al begon ik te twijfelen na de 1-3, de verdediging was 1grote zeef, kortrijk kon doen wat ze wilden, nu soit, die 1-7 proberen zo snel mogelijk te vergeten al zal het nu terug elke week knokken zijn voor de punten en zoveel scheelt het niet he met plaats 14-15 en je mag zeggen wat je wil, ik blijf 100% achter us kvtje staan!!


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Wesley - 01-18-2015

Het loopt al even niet zo vlot voor KV Oostende. Lierse en Cercle die helemaal achteraan stonden, moesten niet voor KV onderdoen, maar we wonnen toen gelukkig wel.
Nu zal het wel voor iedereen duidelijk zijn zeker?

Toch wel schrijnend dat sommige spelers nauwelijks de kans krijgen zich te bewijzen of meteen gestraft worden na fouten, terwijl er enkelen rondlopen die schijnbaar niets fout kunnen doen en altijd zeker zijn van hun plaats. Het is duidelijk te zien aan hun inzet en ik zou er niet van schrikken dat het voor spanning zorgt binnen de ploeg.

Chapeau voor de supporters die er nog iets van maakten gisteravond!


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - André Van Nieuwenhuysen - 01-18-2015

Het was idd niet leuk om zien Sad maar we mogen zeker niet alle schuld in onze keeper zijn schoenen duwen.
OK sommige doelpunten gingen nogal lullig binnen maar KVO kende een volledige offday en dit komt niet enkel door onze doelman.
Luister ook even naar Fredje na de wedstrijd op Sporza Radio: http://sporza.be/cm/1.2211679?view=popupPlayer.
Hij geeft al wat uitleg over de gespeelde wedstrijd en de keuze om Milic naar de kant te halen.
Wat we nu zeker niet mogen doen is iedereen nog dieper in de put te duwen Wink.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Homer - 01-18-2015

Echt een schande voor het Oostends voetbal! Waar is de teamspirit? Waar is het knokken voor elkaar? En ja hoor, wat de opstelling betreft kunnen we ons serieus vragen stellen (en niet alleen bij deze match): Berrier heeft een clausule in zijn contract staan dat hij móet opgesteld worden zeker? Couli heeft precies balletschoenen... Waarom geen Ruytinckx in de strijd gooien vóór het kalf verdronken is of hem van bij aanvang opstellen? Dan hebben we tenminste "body" vooraan. Moeten we dan verwonderd zijn dat zo'n strijders de bank moe gezien zijn in Oostende?... En ja wat Piwie met Milic deed is psychologisch onverantwoord... Hij kreeg zelfs geen hand toen hij van het veld stapte. Zoiets doe je niet als trainer!!! Er zijn er veel slechtere en tragere (é Hoefkens?). En wat Dumesnil betreft: inderdaad geen keeper eerste klasse waardig (dat zeg ik al jaren)...maar ja ze hadden geen doublure nodig voor Ovono hé? Ze zouden het zo wel oplossen, wel we hebben nu gezien wat de oplossing is... De transfermarkt is nog 14 dagen open... het huiswerk is zeker nog niet af! De spelers moesten onlangs de busreis en de tickets van de meegereisde supporters terugbetalen... Wat gaan ze nu als "vergoeding" geven want dit was nog 1000 keer slechter!!! Ik ben eens benieuwd naar de uitleg van Piwie want dit is niet meer normaal... En volgend jaar geen stage in Spanje of Turkije of... maar op de Noordpool of in de duinen van Bredene wat meer afzien dan leute en plezier maken onder de zon! EEN REGELRECHTE SCHANDE!!!


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Vedett - 01-18-2015

Denk dat na gisteren wel een aantal zaken duidelijk zijn geworden... Eerst en vooral kunnen we onszelf voor PO1 definitief afschrijven. Met de ingesteldheid van gisteren hebben daar trouwens helemaal niets te zoeken.
Nu, iedereen maakt fouten in het leven, ook een trainer... Een trainer kan en mag (zoals iedereen) wel eens een verkeerde beslissing nemen of een fout maken. Als Piwie de keuze maakt om Milic meteen op te stellen, en het zoals gisteren meteen fout loopt, vind ik het wel totaal niet kunnen om die jongen na een dik half uur naar de kant te halen om hem vervolgens compleet te negeren. Hier is Piwie naar mijn bescheiden mening tekortgeschoten in zijn verantwoordelijkheid als trainer.
Over de keuze voor Berrier zal ik maar zwijgen zeker... denk dat bijna elke forumbezoeker dezelfde mening heeft over zijn prestaties dit seizoen.
Toch is deze beschamende uitslag misschien toch niet zo negatief... Ik denk dat het wel duidelijk is dat het het huiswerk voor volgend seizoen helemaal nog niet af is!


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Strangeloaper - 01-18-2015

Laat ons rekening houden dat de centrale as van het elftal ontbreekt met name Ovono, Brillant en Jali. De vervangers konden die taak niet overnemen. Over Berrier: het was de enige KV-speler die een gevaarlijk schot op doel heeft gegeven en een doelpunt maakt. Negatief zijn de vrije trappen, de hoekschoppen en de inworpen die tot niets leiden. Nu niet meteen negatief gaan doen en alles afbreken. We blijven KV steunen.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - André Van Nieuwenhuysen - 01-18-2015

Homer Wrote:Ik ben eens benieuwd naar de uitleg van Piwie want dit is niet meer normaal... En volgend jaar geen stage in Spanje of Turkije of... maar op de Noordpool of in de duinen van Bredene wat meer afzien dan leute en plezier maken onder de zon! EEN REGELRECHTE SCHANDE!!!
Uitleg van Fredje kon je al horen sporza radio. (zie link enkele berichten terug).
Laat het duidelijk zijn, het was zeker niet goed.... maar wees gerust in Estepona heeft de spelersgroep wel degelijk hard getraind.
Het bewijs konden jullie zien op KVO-TV en ook de aanwezige supporters in Spanje kunnen dit beamen.
En dat het huiswerk nog niet af is OK. Ook het bestuur zal dit wel gezien hebben.
Op naar volgende zondag op AA Gent.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - carlo - 01-18-2015

De beelden bekeken op The post is located at http://forum.kustboys.be/viewtopic.php?pid=337#p337
Veel duidelijker kan het niet zijn.
Zulke scheidsrechters verdienen zelf de rode kaart + schorsing maar neen, meneertje pietlul geeft geel voor protest. Gelukkig sta ik zelf niet op het veld want ik zou die zak een ongeluk getrapt hebben. T'is ook maar een mens, ja, maar wat voor een klojo.
KV was zich terug in de match aan het knokken met een veel betere ingesteldheid maar wordt dan koud gepakt door de scheidrechter ...

Wat er nadien nog gebeurde speelt geen rol maar nogmaals, zoals iedereen hier schrijft: de opstelling trok er niet op en de werkwijze met een nieuwe speler kan helemaal niet door de beugel.

Na de match nam Fred de schuld maar voor een deel op zichzelf maar hij zond een ongewapend en lekkend vissersloepje in zee om het op te nemen tegen een slagschip.

Volgende match hopelijk een betere opstelling en een betere instelling tussen de lijnen en ik zal het moeilijk hebben als Canesin, Ruytinx, De Schutter niet in de basis staan en als Milic niet in ere hersteld wordt.
De opstelling zorgde voor de opmerking: Coussement en Jonckheere hebben een duidelijke streep voor en niet de eerste keer dat ik die opmerking hoor.

Als je Blazevic haalt als aanvaller dan gebruik je hem of zend je hem door. Maar blijkbaar krijgt hij net zoveel kans als Sladek. En speler halen en dumpen. Dan heb je je huiswerk niet goed gemaakt.

Blazevic heeft het nog niet bewezen op training, so what, t'is in de match dat hij zich moet bewijzen. Je hebt Couli gehaald als aanvaller en wat heeft hij al bewezen bij KV?
Dat hij een basisplaats waard was, NEEN. Dat hij beter is dan Ruytinx, NEEN, dat hij beter is dan Musona, NEEN dat hij beter is dan Blazevic, misschien want nog niet kunnen beoordelen ... maar toch mag hij match na match starten en blijven staan tot hij in buitenspel in slaap valt.... Geef die anderen evenveel speelminuten en ze gaan evenveel keer scoren als onze fin de carrière spits.

Musona, Ruytinx, Blazevic vooraan.
Canesin, Siani met De Schutter daar achter en dan
Lukaku, Schmisser, Brillant en Milic achteraan en geef die jonge keeper maar eens zijn kans want vandaag stond er niemand in het doel.
En is Luissint afgeschreven?

Na een slechte match kan je ontgoocheld zijn maar ik ben kwaad, niet zozeer op de spelers maar op de kapitein die zijn handen in onschuld wast omdat zijn vissersloepje al gezonken was nog voor het op zee was.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - 1950 - 01-18-2015

In die 54 jaar dat ik kom kan ik mij geen zo' n davering herinneren.
Vrienden, jullie hebben al zeer uitvoerig van de morgen in jullie pen gekropen
Fouten zijn er gemaakt. Dat is inherent aan ons mens zijn. Belangrijk is dat er nu daar wordt bij stilgestaan door de verantwoordelijken en véél héél veel gepraat wordt binnen het team

En wat ons supporters betreft is het nu héél belangrijk dat we voor 200% ons weireldploegje steunen.
Groot zijn in moeilijke momenten heet dat. En niet doen zoals de succes supporters die 20 minuten voor het einde van de wedstrijd het stadium verlaten.
Wat dàt stoorde mij enorm
Groot zijn in moeilijke momenten en onze batterij laden want de Buffalo's komen eraan