MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV Oostende - KV Kortrijk (/showthread.php?tid=2)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Florre - 01-18-2015

André Van Nieuwenhuysen Wrote:
Homer Wrote:Ik ben eens benieuwd naar de uitleg van Piwie want dit is niet meer normaal... En volgend jaar geen stage in Spanje of Turkije of... maar op de Noordpool of in de duinen van Bredene wat meer afzien dan leute en plezier maken onder de zon! EEN REGELRECHTE SCHANDE!!!
Uitleg van Fredje kon je al horen sporza radio. (zie link enkele berichten terug).
Laat het duidelijk zijn, het was zeker niet goed.... maar wees gerust in Estepona heeft de spelersgroep wel degelijk hard getraind.
Het bewijs konden jullie zien op KVO-TV en ook de aanwezige supporters in Spanje kunnen dit beamen.
En dat het huiswerk nog niet af is OK. Ook het bestuur zal dit wel gezien hebben.
Op naar volgende zondag op AA Gent.

Ik stel me dan gewoon de vraag, wat haal je er nu nog bij? Een verdediger, terwijl je net hebt geïnvesteerd in een jong talent? Een keeper, terwijl je weet dat Ovono hier binnen enkele weken terug is? Of toch maar een aanvallende middenvelder die wel de goede link is tussen middenveld en aanvallers?
Voor mij moet er niets meer bijkomen? Als Brilliant en Deschutter terug zijn heb je opnieuw veel meer zekerheid achterin. Geef Canesin dan eens zijn kans op Berrier zijn plaats en mss zal de barcirculatie ook wel in stijgende lijn gaan. En wat ik gisteren zag van Musona vond ik veelbelovend.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Erudict - 01-18-2015

Belangrijk is om nu mentaal de kopjes bij elkaar te houden en niemand met de vinger aan te wijzen. De enkele spelers die tekort kwamen tijdens de wedstrijd zullen dat ook wel weten. Het middenveld was te offensief waardoor we te veel ballen en duels verloren daar.
Had eigenlijk een beetje gehoopt dat er een ander systeem zou worden gespeeld want het huidige systeem is dat van vorig jaar, enkel hebben we niet hetzelfde type spelers dan vorig jaar.
Je moet weten dat Hajduk een team is dat 60-70% balbezit heeft bij iedere wedstrijd en waarbij tegenstander dus zelden hoog druk komt zetten op de centrale verdedigers. Je zag meteen dat Milic niet gewoon was om een hijgende Chevalier in zen nek te hebben. Laat nu op training iedere keer opnieuw Bjorn hoog op hem laten storen om met die druk om te gaan en als dat lukt en als hij dat gewoon raakt moet die tegen Gent gewoon opnieuw starten. Die jongen is sneller, harder en heeft meer potentieel dan Hoefkens en Schmisser.
Mentaal een zware maand voor de boeg waarbij we op Gent volgens mij verdedigend moeten spelen en kiezen voor snelle omschakeling met Musona & Ruiz diep en Couli eerder vervangen voor loopvermogen op het middenveld (Wilmet, Coussement?).


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Erudict - 01-18-2015

Iedereen die vraagt om Canesin: die lijkt toch helemaal uit vorm te zijn..?


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - jantje - 01-18-2015

Florre Wrote:Ik stel me dan gewoon de vraag, wat haal je er nu nog bij? Een verdediger, terwijl je net hebt geïnvesteerd in een jong talent? Een keeper, terwijl je weet dat Ovono hier binnen enkele weken terug is? Of toch maar een aanvallende middenvelder die wel de goede link is tussen middenveld en aanvallers?
Voor mij moet er niets meer bijkomen? Als Brilliant en Deschutter terug zijn heb je opnieuw veel meer zekerheid achterin. Geef Canesin dan eens zijn kans op Berrier zijn plaats en mss zal de barcirculatie ook wel in stijgende lijn gaan. En wat ik gisteren zag van Musona vond ik veelbelovend.


we hebben Vandendriessche nodig Smile ,

een middenvelder die zijn spitsen doet scoren en zijn verdediging bijstaat als het nodig is.

met andere woorden het tegenovergestelde van een Berrier.

@Piwie, waarom heb je Deschutter niet op de plaats van Jali laten spelen ?

Schutter speelt overal met veel inzet

Canesin en Berrier al een half seizoen ondermaats , was het geen tijd om hen op de bank te zetten


ons jaar is goed begonnen, straks nog 7-0 tegen Club, en we mogen weer een gans jaar zwijgen Sad

of zouden we niet vlug Biebauw gaan halen, die verloor nog niet tegen Brugge Big Grin


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Florre - 01-18-2015

Erudict Wrote:Iedereen die vraagt om Canesin: die lijkt toch helemaal uit vorm te zijn..?

Was op een kwartier tijd een stuk gevaarlijker dan Berrier op 90 minuten. Zijn eerste bal was een pas tussendoor naar Coussement die hierdoor vrij kon voorzetten. Ok, niet al zijn acties zullen lukken, maar als je ziet hoe inefficiënt Berrier bezig is dan denk ik, slechter zak hij het toch zeker niet doen.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - jantje - 01-18-2015

voorzitter zegt, met nog één of twee versterkingen erbij, zijn we klaar voor volgend seizoen
we kunnen de lat een trap hoger leggen (hopelijk bedoelde hij KVO )

want gisteren lag die lat hier drie trappen lager .

sommige spelers mogen toch eens beginnen denken om thuis in de zetel te blijven zitten
met een whisky en dikke sigaar of dicht bij de familie

anderen zullen echte toppers zijn in tweede , met nog een paar zulke prestaties zoals gisteren , zullen we er snel zijn

het ziet er niet veel belovend uit,

straks naar Gent met een Depoitre, die dank zij een " goede aanvoer ", straks nog topschutter zal worden in 1ste klasse

en dan naar Brugge, waar een zekere Preud'homme nog een appeltje te schillen heeft (( wie laatst lacht ........ Sad ))

pfff , en we mogen de moed niet laten zakken en er in blijven geloven
een verloren veldslag is geen verloren oorlog Smile

we hadden gewoon offday nummer 1 in 2015
en we zijn belachelijk , dat hoort bij de show en het feest


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Lucje - 01-18-2015

Na onze pak rammel lees ik hier en op verschillende fora de bakken kritiek dat KVO krijgt van menig supporter. Op andere fora zijn die zelfs snoeihard, misschien soms emotioneel overdreven.

1. verkeerde beslissing van de trainer om de 2 nieuwelingen onmiddellijk in de strijd te werpen.
2. een paar doelpunten in geschenkverpakking en niet alleen de schuld van de scheidsrechter. Ook blunder van Milic en ook één van Jonckheere.
3. bepaalde spelers zijn aan de gezegende pensioengerechtigheid gekomen.
4. bepaalde spelers + anderen op zowel op de bank als in de kern vormen geen meerwaarde en lopen op de toppen van hun tenen om eerste klasse aan te kunnen.
Wanneer je bvb vorig jaar Playoff II bekijkt, waar alles op wieltjes draaide, en ook alles meeviel, dan zie je geen gebreken. Nu kan je de pijnpunten zo toch zien of niet soms ?
5. Heb toch ik mijn bedenkingen dat bepaalde spelers een streepje voor hebben op anderen.
6. eveluatie op eind seizoen zal noodzakelijk zijn. Hopelijk vertrekken er geen sterkhouders en neemt men de juiste beslissingen.
7. doelstelling is nog altijd niet degraderen. Ondanks het zwaar aankomend programma resten nog wedstrijen o.a tegen Waasland, Westerlo en Moeskroen.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Fabian - 01-18-2015

We staan nog gedeeld 9de, dus hey, we staan schoon. De kloof met plaats 15 (+8 punten dus ze moeten 3 keer meer winnnen als ons) is nog groot dus nu panikeren is fout.

Wel stel ik mij, zoals vele, vragen bij gisteren. Ok De Schutter geblesseerd (of niet fit genoeg?), Brilliant geschorst. Je miste een Jali die vanuit zijn positie het spel kan delegeren. Berrier is al lang niet meer de Berrier voor zijn operatie. Milic komt direct in een gehavende ploeg en mag alles daar liggen opkuisen, en ik vind hem ook meer ne Verdedigende middenvelder, geen verdediger op zichzelf.

De enige die nog iets of wat goed deed was Lukaku, niet altijd zuiver maar toch de betere op het veld (mag ook gezegd worden). Coulibaly zwijg ik gewoon over. Ik snap waarom El Toro weg wilt, hij ziet ook dat hij geen voorkeur krijgt, ook al mag Couli constant buitenspel staan en zo altijd maar weer alle kansen teniet maakt. Hij doet soms eens een goed ding, maar heeft ons al wat kansen gekost.

Maar swat, we verloren begin deze competitie tegen Lierse, en daarna kwamen we op dreef. Misschien nu weer? Ook al hebben we een loodzwaar programma, de meeste ploegen onder ons moeten ook nog tegen die ploegen en wij moeten ook nog spele tegen die ploegen. En zolang Beveren & Lierse blijven verliezen, no worry's.

En zoals sommigen Trainer buiten? Nah, gaat helemaal niets oplossen. Wie gaan we dan halen? Luzon? Peeters? allemaal gasten die ontslagen zijn wegens hun slechte resultaten? Neen dank u! Fredje moet nu opstaan en leren uit de fouten van gisteren en volgende week een vechtende ploeg op het veld krijgen. We hebben denk ik nog niet verloren in de Ghelamco Arena dus komaan! We kunnen het!


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - nictroy - 01-18-2015

"Pijnlijk" vond ik het samengevat. Wat een vreemde match... Chapeau voor Kortrijk voor het gespeelde voetbal. Die verdienen te staan waar ze nu staan en de zangstonden " laat je ploeg maar in de steek " waren hard maar terecht. Zowel voor een aantal spelers als supporters die vroegtijdig weggaan. Ik vraag me af hoeveel van hen al van die gratis vaten gedronken hebben op de gewonnen wedstrijden?

Milic heeft wel iets maar is nog niet gewoon van opgejaagd te worden. Rare keuze hem eraf te halen maar misschien wou hij niet dat die jongen helemaal de dieperik in ging. Coussement was niet te zien, ondanks dat hij in vorige matchen zijn best deed. Achterin is duidelijk wie de patron is: Brillant. Die wordt immens gemist. Samen met Ovono zorgt hij voor alertheid en positiespel. Siani, Jonckheere waren ook ondermaats. Na 15 minuten was alles aan het zwalpen en keken ze vooral naar elkaar. Berrier krijgt veel kritiek maar zonder hem was het 0-7 en geen van zijn balverlies/slechte passes resulteerden in een rechtstreekse goal

Ongelukkig voor onze Franse doelman maar hij heeft de autoriteit en uitstraling niet om Ovono te vervangen maar om meteen een keeper aan te trekken zie ik ook niet meteen als oplossing want eenmaal Ovono terug is zal die op de bank moeten zitten.

Canesin ook duidelijk een vormcrisis, verstaanbaar dat hij geen basisplek krijgt. Couli probeert maar heeft geen explosiviteit genoeg. Musona zal beetje lood in de schoenen moeten dragen om niet weg te vliegen volgende week. Toro op de bank is normaal of we hadden de match nog kunnen eindigen met 10 als de potjes overliepen uit frustratie bij hem. Niemand kan Depoitre echt doen vergeten en de aansluiting wordt nog altijd niet goed gevonden...

Ik miste samenhang, veel individuele acties waar ze zich op vastlopen en tactisch ook niet meteen hoogvliegers. Stilstaande fases die nooit benut worden, looplijnen die ontbreken...

Pijnlijk... Hopelijk heeft Depoitre volgende week nog beetje compassie.

Desondanks blijf ik KVO steunen door dik en dun, we geraken hier wel door. Vorig seizoen waren die "slechte matchen" in't begin van 't seizoen en was onze remonte na de winterstop. We staan op de 10e plek en misschien ook wel de plek die voor ons bestemd is. Als we iets meer willen of hoge verwachtingen hebben, zal het toch iets beter moeten.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Socrates - 01-18-2015

Volgens mij zijn er 2 problemen :

1. Berrier heeft nooit zijn waarde kunnen bewijzen. Hij is maar de schaduw van de "grote" Berrier in zijn beste jaren bij ZW. Hij moest bij ons de spelbepalende speler zijn, de draaischijf van de ploeg, de generaal van ons leger en het is hem helaas niet gelukt. Het heeft als gevolg dat wij aanvallend veel te weinig creatief zijn, dat vooraan veel te weinig beweging is met als gevolg dat de verdediging heel vaak onder druk staat. Als Jali afwezig is, Canesin uit vorm is, en Siani een slechte dag heeft en de tegenstaander druk uitoefent, dan wordt het voor onze verdediging rampzalig.

2. Kan er iemand voor mij een lijst maken met de kwaliteiten van Couli op basis van wat hij dit seizoen getoond heeft (niet op basis van wat hij in het verleden gepresteerd heeft). Ik kan maar een positief punt bedenken, kunnen jullie mij helpen aub want er moeten toch redenen zijn dat hij zoveel spelminuten krigt, ik zou het graag willen begrijpen.

- zijn gestalte
-
-
-
-
-
-