MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV Oostende - KV Kortrijk (/showthread.php?tid=2)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - johnny - 01-18-2015

Heel slechte match, maar het moet toch van mijn hart
hoeveel punten zal scheidsrechter Delacourt ons nog kosten
in bekermatcht tegen Lokeren geldig doelpunt heipen afkeuren met scheids Verbiest
gisteren ongeldig doelpunt goedgekeurd,in de eerste helft een zware fout van Desmet op Berrier niet bestraft
bij het derde doelpunt van kortrijk het tegenhouden van Siani
wanneer wordt hij gewraakt


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - jantje - 01-18-2015

geen excuses zoeken voor eigen falen Wink

één groot voordeel, als we straks weer een pandoering gaan krijgen in Gent en Brugge

ze gaan er acht moeten maken om beter te zijn dan Kortrijk Big Grin

tweede voordeel, bij Brugge denken ze nu al, dat ze hun record gaan verbeteren tegen KVO,
Cerkel heeft er eens 10 gekregen

maar !!!!.....ze zouden zich wel eens kunnen mispakken ook


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Bram - 01-18-2015

@ Carlo : begrip voor ieders mening, maar Coussement en Jonkheere een streep voor ? Als dat al zo zou zijn, zouden ze dan niet alles spelen ? Sommigen hebben het hier over de wissel van Milic, maar eigen streekspelers zouden ze dan wel zonder moeite opofferen en slachtofferen.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - oostendenaar - 01-18-2015

Het grote probleem lijkt me de transferpolitiek van afgelopen zomer. Er werd heel veel geld gegeven aan zeer matige spelers. Van de spelers die in de zomer kwamen (Coulibaly, Ruytinkx, Hoefkens, Blazevic en Chopin) is niemand een meerwaarde gebleken. Het ergste is dat het nog vrij voorspelbaar was ook.
Hopelijk vallen de wintertransfers beter mee.

Gisteren was het ergste wat ik heb gezien sinds Pister. Er zat geen strijdlust in (getuige die goals waarop men gewoon blijft stilstaan). Er stonden ook spelers op het veld die in eerste niks te zoeken hebben, spelers die al een gans seizoen te weinig brengen, spelers die er duidelijk nog niet klaar voor waren,... Enige die gisteren op niveau speelde was Jordan, chapeau voor hem, want kan me voorstellen dat het niet makkelijk was met de dood van Malanda.
Waarom Milic zo snel werd gewisseld snap ik al helemaal niet. Dat is gewoon een speler kraken dat je doet, die jongen speelt z'n eerste wedstrijd in een nieuwe competitie in een verdediging die voor hem helemaal nieuw is (in de oefenwedstrijden speelde hij met andere jongens naast zich). Snap toch niet waarom je dan niet wacht tot de time.

Soit, hopelijk kan men er snel terug een ploeg van maken.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - 1950 - 01-18-2015

We mogen ook niet vergeten dat vroeger hadden we een visserssloepje nu is het een pakketboot, een moale. En dat vraagt van de kapitein (van het schip) andere inzichten, kwaliteiten. Hij werkt nu ook deels met een bemanning van een ander kaliber, een hoger niveau. Mannen die wat talentrijker, karaktervoller (eigenzinniger?) zijn. Dat allemaal gesmeerd laten lopen gaat niet in een 1-2-3. Fred roemden we in 2de omdat hij het talent had om er vechters én een klisse mossels van te maken. Hij zal wel voldoende zelfkennis hebben en af en toe al mijmerend in de spiegel kijkend denken: "volgende keer beter, Fred". Het is een groeiproces. Welk historisch moment gaan we straks niet bereiken: voor de eerst keer 3 jaren in de hoogste klasse. Leve ons weireldploegsje!


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - André Van Nieuwenhuysen - 01-18-2015

oostendenaar Wrote:Het grote probleem lijkt me de transferpolitiek van afgelopen zomer. Er werd heel veel geld gegeven aan zeer matige spelers. Van de spelers die in de zomer kwamen (Coulibaly, Ruytinkx, Hoefkens, Blazevic en Chopin) is niemand een meerwaarde gebleken. Het ergste is dat het nog vrij voorspelbaar was ook.
Hopelijk vallen de wintertransfers beter mee.

Gisteren was het ergste wat ik heb gezien sinds Pister. Er zat geen strijdlust in (getuige die goals waarop men gewoon blijft stilstaan). Er stonden ook spelers op het veld die in eerste niks te zoeken hebben, spelers die al een gans seizoen te weinig brengen, spelers die er duidelijk nog niet klaar voor waren,... Enige die gisteren op niveau speelde was Jordan, chapeau voor hem, want kan me voorstellen dat het niet makkelijk was met de dood van Malanda.
Waarom Milic zo snel werd gewisseld snap ik al helemaal niet. Dat is gewoon een speler kraken dat je doet, die jongen speelt z'n eerste wedstrijd in een nieuwe competitie in een verdediging die voor hem helemaal nieuw is (in de oefenwedstrijden speelde hij met andere jongens naast zich). Snap toch niet waarom je dan niet wacht tot de time.

Soit, hopelijk kan men er snel terug een ploeg van maken.

Oostendenaar, Wel raar dat je blijkbaar weet wat die spelers verdienen.....
Over Blazevic en Chopin kunnen wij geen oordeel vellen daar deze spelers bijna niet of zelfs niet spelen. Ook deze spelers zijn nodig in de kern!! Vroeg of laat heb je deze spelers ook nodig.
Allemaal Messi's of Ronaldo's kan KVO zich nu eenmaal niet veroorloven.

En idd nu is het aan de volledig spelersgroep & staff om alles terug op een rijtje te zetten en te zorgen dat men in Gent er terug voor 100% voor gegaan zal worden.
Wij als supporters kunnen hen daarbij ook helpen door terug voor de volle 200% achter onze ploeg te gaan staan.
Afspraak op AA Gent?


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - carlo - 01-18-2015

Beste Bram
een "eigen streek speler" zijn is geen kwaliteit die rendeert op het veld en geen selectiecriterium.


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Bram - 01-18-2015

carlo Wrote:Beste Bram
een "eigen streek speler" zijn is geen kwaliteit die rendeert op het veld en geen selectiecriterium.

Maar ook geen vrijgeleide om hen kritischer te beoordelen dan een andere speler Wink


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - MARCO - 01-18-2015

In de 50 jaar dat ik supporter voor Oostende is dit wel één van de grote ontgoochelingen maar dit is er geen met super slechte gevolgen (zoals ooit tegen harelbeke,bornem,dender.......) .
Reeds vermeld (en ik ben volledig akkoord) is dat de snelle vervanging van Milic in zijn eerste match absoluut niet kan . Dit is hoe men het ook wil draaien een flater .
Deze week zal op die jongen ingepraat moeten worden anders zitten we al met een verloren transfer . Ik denk dat hij hier gefaald heeft door zenuwen maar zou hem nu ONMIDDELLIJK een nieuwe kans geven en niet aarzelen om hem samen met brilliant centraal in de verdediging te zetten op gent . En laten wij als fans deze jongen zwaar aanmoedigen als hij het veld opgaat .
Zo een gast heeft volgens mij een enorm eergevoel en ,gesteund door de ploegselectie , zal hij zich dubbel inzetten om een sterke match te spelen .

Niet simpele beslissing maar volgens mij de enige goede .


[JPL] KV Oostende - KV Kortrijk - Keun - 01-18-2015

Bram Wrote:@ Carlo : begrip voor ieders mening, maar Coussement en Jonkheere een streep voor ? Als dat al zo zou zijn, zouden ze dan niet alles spelen ? Sommigen hebben het hier over de wissel van Milic, maar eigen streekspelers zouden ze dan wel zonder moeite opofferen en slachtofferen.


Streep voor ... wat valt dan te zeggen over berrier en couli
Maar zeker berrier hij is aangetrokken als spelmaker maar speelt al maanden onder ze niveau en ergste is hij mag gewoon blijven spelen ....niemand versta het nog ,dat hij nooit op de bank zit en zelfs word hij dan eens vervangen dan is mr nog woest ook

Zelfde was met ze vrije trappen en hoekschoppen hoelang heeft dat niet geduurd !! wat is hij meer dan een ander


Maar wijs niet alleen naar berrier je verliest als ploeg ( Jordan beste man op plein ) met de minste matchritme in de benen zegt genoeg !


Stel me één vraag !!! Wat is de rol van Devroe eigenlijk ...het is tijd de hij of MC ingrijpt sorry
En nee zeker geen ander trainer , iedereen gelijk voor de wet smisser werd met de grond gelijk gemaakt door ze trainer voor paar fouten , depoitre werd nog verweten dat hij als lantaren paal speelde (kijk nu naar depoitre ) .. De vraag is hij nog baas is ipv van ze vedetten ??

Maar nu is de druppel erover vind ik met die 1-7 !! Nooit meegemaakt dat ons kv zo afging en belachelijk gemaakt werd !!!