Wesley Wrote:Hoe graag ik Dury ook zou zien coachen bij ons, hij is waarschijnlijk veel meer inspraak in het beleid gewoon dan wat trainers bij KVO krijgen.
Als ze bij Zulte-Waregem zo met geld zouden kunnen gooien als hier, dan zouden ze hun Europees voetbal zeker beter kunnen verteren!
Ik zou wel eens willen zien waar Dury ons zou kunnen brengen met onze middelen en met een carte blanche.
Idd ik was al blij dat zulte verloor nog 2 verliezen en hij zal wel mogen vertrekken denk ik (hoop ik)
Maar zal devroe hem willen ?? Heeft veel inspraak op de transfer had
Daar zal niet Devroe maar MC over beslissen. Gezien Dury het zo niet heeft voor de vedetten waar onze voorzitter zo op geilt en gezien hij inderdaad grote inspraak eist in het transferbeleid is het onwaarschijnlijk dat dat zal klikken met MC.
12-18-2017, 10:57 AM (This post was last modified: 12-18-2017, 10:58 AM by Turbof.)
ratatouille Wrote:Daar zal niet Devroe maar MC over beslissen. Gezien Dury het zo niet heeft voor de vedetten waar onze voorzitter zo op geilt en gezien hij inderdaad grote inspraak eist in het transferbeleid is het onwaarschijnlijk dat dat zal klikken met MC.
Denk ik ook. Een trainer met een (te) sterke eigen wil, zal nooit klikken met onze voorzitter denk ik. Binnen de maand ist ambras lijkt me.
En Dury zal niet zo snel buiten vliegen hoor bij Zulte. Daar wordt een minder jaar gewoon realistisch ingecalculeerd, bij ons ist direct paniek;
Ik denk ook dat DURY nog heel veel krediet heeft. Misschien hadden we Yves ook wat meer krediet moeten geven.
Nu wat er ook van is : als wij in de resterende matchen een reeks neerzetten zoal Waregem dat gedaan heeft in de laatste 11 matchen dan zitten we in 1B.
12-18-2017, 01:55 PM (This post was last modified: 12-18-2017, 01:56 PM by santafab.)
Het systeem van Custovic is alweer uitgewerkt.
De mot zit er duidelijk weer in
Als we de komende 2 matchen geen 4 op 6 pakken, zie ik onze voorzitter terug ingrijpen.
santafab Wrote:Het systeem van Custovic is alweer uitgewerkt.
De mot zit er duidelijk weer in
Als we de komende 2 matchen geen 4 op 6 pakken, zie ik onze voorzitter terug ingrijpen.
Als je twee trainers moet ontslaan op nog geen halfjaar tijd, dan ligt het mijn inziens heus niet aan de trainers.