(09-02-2018, 09:00 AM)Turbof Wrote: Voor mij is het simpel, met die Zivkovic speel je met tien. Zujn enige sterke punt, zijn snelheid, buit ie niet uit door slechte controles en vooral slechte looplijnen. Daarnaast wint ie geen duels, eigenlik gaat ie ze zelfs niet aan, houdt ie geen enkele bal bij, is hij niet present in de zone van de waarheid ... kortom nul over de hele lijn. Kan devroe hem niet meepakken naar anderlecht, dat moest toch dé vervanger van dimata zijn?
Eigenlijk vond ik die fashion nog het meest van al brengen als spits. Zou die es laten starten. Guri geef ik nog voordeel van de twijfel, ik denk wel dat die iets kan.
Marquet gaf toch wat extra voetballend vermogen vond ik. Eigenlijk vond ik ons qua balcirculatie misschien wel onze beste match spelen. Maar als je voorin niks hebt lopen.
Volledig akkoord.
Niemand kan ernaast kijken dat Zivco slechte controles heeft en geen duels wint !
Voor mij mag Fashion direct starten : brengt misschien wat hoop in die miserie vooraan
in de wedstrijd Cercle Brugge- AA Gent moest Verstraete een strafschop hernemen van de var omdat een medespeler een voet in de 16 meter
zette bij de wedstrijd ST.Truiden - KVO waren er meerdere spelers van de thuisploeg die bij de strafschop meters in de 16 stonden maar de var reageerde niet wat een boeltje de ploegen met naam hebben altijd een voetje voren ook bij de scheidsrechters
Ben hier niet akkoord dat de looplijnen van Zivco slecht zijn. Ik hoop enkel dat de supporters hem niet behandelen zoals ze met Gano deden, want dat werkt echt negatief op een speler. (terwijl Gano echt wel slecht was ....)
Ik zou liever eens een thuiswedstrijd zien met Zivco en Fashion als spitsen, daarachter Coopman. Wie moet je dan opofferen ? Misschien Canesin eens op de bank laten beginnen ?
Akkoord. Laten we spelers ook eens een mindere periode gunnen. Van Zivko hebben we al gezien dat hij wat in zijn mars heeft. Aan de trainers om hem goed in zijn vel te laten voelen in het systeem en dat hij dan maar eens een match ontploft. Dan zal hij wel vertrokken zijn. Zelfde met Guri, lijkt me zeker ons niveau aan te kunnen maar automatismen moeten nog groeien. Bij Fashion heb ik momenteel nog het meeste twijfel of hij een meerwaarde kan zijn. Maar zijn vreugde uitbarsting na zijn goal vorige week geeft hem bij mij terug wa meer krediet. :-)
Een mindere periode ? Die gast heeft, op een paar matchen in playoff 2 na, nog niks gebracht. Is al heel het seizoen belabberd en vorig seizoen amper beter. Kan snel lopen. Maar vooral ook verkeerd lopen. Met tien speelden we op stvv. Nul duels aangaan. Nee, wat mij betreft heeft die nog heel veel te bewijzen.
(09-03-2018, 04:49 PM)Turbof Wrote: Een mindere periode ? Die gast heeft, op een paar matchen in playoff 2 na, nog niks gebracht. Is al heel het seizoen belabberd en vorig seizoen amper beter. Kan snel lopen. Maar vooral ook verkeerd lopen. Met tien speelden we op stvv. Nul duels aangaan. Nee, wat mij betreft heeft die nog heel veel te bewijzen.
Hij heeft zijn kansen al genoeg gehad.
Maar , ....we hebben niets in de plaats.
(09-03-2018, 04:49 PM)Turbof Wrote: Een mindere periode ? Die gast heeft, op een paar matchen in playoff 2 na, nog niks gebracht. Is al heel het seizoen belabberd en vorig seizoen amper beter. Kan snel lopen. Maar vooral ook verkeerd lopen. Met tien speelden we op stvv. Nul duels aangaan. Nee, wat mij betreft heeft die nog heel veel te bewijzen.
Hij heeft zijn kansen al genoeg gehad.
Maar , ....we hebben niets in de plaats.