04-07-2019, 08:52 AM (This post was last modified: 04-07-2019, 09:10 AM by Ward.)
(04-07-2019, 08:18 AM)Turbof Wrote: Mooi ! Ik ben er nochtans ook nog even binnen gesprongen, was dat meteen na de match dan ? Lijkt me ook wel een authentieke mens, dat is toch iets wat kvo kan gebruiken.op dit moment.
Inderdaad.
(04-06-2019, 11:50 PM)Turbof Wrote: Tweede helft 1 van de betere helften van seizoen. Coopman begint stilaan niveau te halen. Bataille goed als rechtsback, vandendriesche toch wel speler van het seizoen lijkt me. Leuk dat we toch iets hebben aan deze play-offs. Ondoa kon missch beter doen bij eerste goal maar daarna vrij secuur. Beter op hoge ballen dan Dutoit, maar klemt ze wel zelden.
PS: wanneer en waar heeft de voorzitter een pint komen zetten ?
Jammer dat de goal van Vandendriessche afgekeurd werd. De man verdient eens matchwinnaar te mogen zijn.
(04-06-2019, 11:50 PM)Turbof Wrote: Tweede helft 1 van de betere helften van seizoen. Coopman begint stilaan niveau te halen. Bataille goed als rechtsback, vandendriesche toch wel speler van het seizoen lijkt me. Leuk dat we toch iets hebben aan deze play-offs. Ondoa kon missch beter doen bij eerste goal maar daarna vrij secuur. Beter op hoge ballen dan Dutoit, maar klemt ze wel zelden.
PS: wanneer en waar heeft de voorzitter een pint komen zetten ?
Boonen viel ook degelijk in. Zou hem graag meer zien spelen.