Tweede helft 1 van de betere helften van seizoen. Coopman begint stilaan niveau te halen. Bataille goed als rechtsback, vandendriesche toch wel speler van het seizoen lijkt me. Leuk dat we toch iets hebben aan deze play-offs. Ondoa kon missch beter doen bij eerste goal maar daarna vrij secuur. Beter op hoge ballen dan Dutoit, maar klemt ze wel zelden.
PS: wanneer en waar heeft de voorzitter een pint komen zetten ?
Mooi ! Ik ben er nochtans ook nog even binnen gesprongen, was dat meteen na de match dan ? Lijkt me ook wel een authentieke mens, dat is toch iets wat kvo kan gebruiken.op dit moment.
04-07-2019, 08:52 AM (This post was last modified: 04-07-2019, 09:10 AM by Ward.)
(04-07-2019, 08:18 AM)Turbof Wrote: Mooi ! Ik ben er nochtans ook nog even binnen gesprongen, was dat meteen na de match dan ? Lijkt me ook wel een authentieke mens, dat is toch iets wat kvo kan gebruiken.op dit moment.
Inderdaad.
(04-06-2019, 11:50 PM)Turbof Wrote: Tweede helft 1 van de betere helften van seizoen. Coopman begint stilaan niveau te halen. Bataille goed als rechtsback, vandendriesche toch wel speler van het seizoen lijkt me. Leuk dat we toch iets hebben aan deze play-offs. Ondoa kon missch beter doen bij eerste goal maar daarna vrij secuur. Beter op hoge ballen dan Dutoit, maar klemt ze wel zelden.
Jammer dat de goal van Vandendriessche afgekeurd werd. De man verdient eens matchwinnaar te mogen zijn.
(04-06-2019, 11:50 PM)Turbof Wrote: Tweede helft 1 van de betere helften van seizoen. Coopman begint stilaan niveau te halen. Bataille goed als rechtsback, vandendriesche toch wel speler van het seizoen lijkt me. Leuk dat we toch iets hebben aan deze play-offs. Ondoa kon missch beter doen bij eerste goal maar daarna vrij secuur. Beter op hoge ballen dan Dutoit, maar klemt ze wel zelden.
Boonen viel ook degelijk in. Zou hem graag meer zien spelen.
Gertjan Demets is binnenkort een vrije speler speelt nu bij Beerschot. Een degelijke speler met veel ervaring Club, Kortrijk, Waregem 32 jaar. Nog in beeld geweest bij KVO. Als ze een mix zoeken tussen jong en oud met ervaring. Bovenal een West Vlaming .
Tweede helft vond ik vrij goed, maar zoals altijd bij PO2 heb je toch altijd het gevoel van naar een veredelde oefenmatch te kijken.
Coopman lijkt idd wat op niveau te raken, hopelijk kan hij volgend seizoen een meerwaarde voor de ploeg zijn.
(04-07-2019, 11:00 AM)jantje Wrote: jammer dat we nergens de beelden zien van het afgekeurde doelpunt van Boonen
drie afgekeurde doelpunten, is van het goede te veel zeker
geen twee zonder drie , hopelijk geloven we nu terug allemaal in een stunt om het seizoen nog goed te maken
play off 2 winnen en dan de finale tegen Anderlecht voor Europees voetbal
ik zie hem daar al zitten met zen lippe op zen kinne , uuze ex
Ze lippe op ze kinne .... Zou hem vanavond eens wiln zien maar was nergens te zien in beeld ..... Ze roepen nu al wat ik voorspelde met devroe is Coucke ze toer .. Coucke buiten tis van da ! Hoe zeggen ze da karma