04-19-2021, 01:49 PM
(04-19-2021, 10:43 AM)jantje Wrote:(04-19-2021, 09:25 AM)josée Wrote: week tot week zijn we genekt door de var of door de scheidsrechters ze kunnen het niet wegsteken dat ze Anderlecht voortrekken zodat we niet in play of 1gingen moeten aantreden
hopelijk krijgen we in playof 2 eens onpartijdige scheidsrechters en niet geleide var van de bond
ik zou er niet van verschieten dat Gent die PO2 zal winnen
en Standard de Beker
maar moest KVO toevallig de eerste wedstrijd winnen en de ander spelen gelijk, dan starten ze met een serieuse voorsprong
Ik dacht gisteren dat het de VAR eindelijk eens correct had geoordeeld omdat de bal van Hendry zijn voet kwam. Maar blijkbaar ken ik de regels even slecht als die 3 in het busje en die ene op het veld. Ik weiger te denken in complotten, maar 3 keer op de 4 matchen op die manier genekt worden is toch wel te veel van het 'goede'.
Voor PO2 heb ik weinig verwachtingen: ik denk dat het bobijntje stilaan af is van onze smalle kern. Dat zag je al in de voorbije matchen waar de kwaliteit van het voetbal + de pressing niet meer top waren. Ploegen als Gent en Standard zullen een boost hebben gekregen door er net in te geraken en hebben in de breedte toch veel meer mogelijkheden. Dan had ik toch liever Beerschot, Zulte of Leuven erbij.
Anderzijds zijn we op ons sterkst tegen betere ploegen én voorspelde ik al maaaanden dat we gingen terugvallen. Dus KV, laat ons maar verder dromen!
Hoe klein de kans ook, ik blijf hopen dat we toch nog een match kunnen meepikken in mei! Want hoe we in september de matchen hebben bekeken, was voor mij minstens even veilig dan op een terrasje te gaan zitten.