07-19-2021, 03:53 PM (This post was last modified: 07-19-2021, 03:54 PM by MARCO.)
(07-19-2021, 03:29 PM)kavéé Wrote: Net als bij vele medesupporters begint het gebrek aan communicatie vanuit KV serieus op systeem te werken.
Actie ondernemen na het 'luisteren' naar de supporters ivm de gebrekkige compensatieregeling voor de abonnementen zal waarschijnlijk geen prio zijn nu. Al hoop ik dat ze dan wél bezig zijn met het sportieve of vertoeft onze CEO liever in noord-frankrijk? Ik denk dat er na vorig seizoen gemakzucht sluipt binnen het bestuur, maar op die manier zal 1B sneller dan ze denken ons deel zijn.
In ieder geval maken ze hier geen goede beurt. Enkel met hoera-nieuws en PR-stunten (tv-programma's) zal je de trouwe supporter niet tevreden stemmen. Het belangrijkste voor mij is nog altijd een goed sportief beleid. En ze zullen wel zeggen dat het vorig jaar top was, maar ik denk dat onze trainer onmogelijk kan leven met wat het bestuur nu al op sportief vlak heeft verwezenlijkt voor het komende seizoen.
Het minste wat ze nu eens op HEEL KORTE TERMIJN mogen doen, is een eerlijke round-up geven van de transferplannen en de sportieve doelstellingen voor komend seizoen.
Ik ben trouwens ook eens benieuwd hoeveel abonnees hebben afgehaakt tov vorig seizoen..
Niet zeker dat onze CEO meer in Frankrijk zit hoor...uit het nancy forum is het duidelijk dat ze heel ongelukkig zijn over het absolute gebrek aan communicatie en een veel te kleine kern van spelers.Ganaye lijkt ook daar relatief onzichtbaar..
Mijn gok is dat hij volop bezig is met een nieuwe overname.