Keun Wrote:Er is een probleem .... al kan je dat met de mantel der liefde altijd bedekken ... tot het iemand ze kop gaat kosten
Vergeet niet dat mc en heel kvo super inspanningen leveren om kvo op de kaart te zetten !!!
En terecht ligt de lat veel hoger ... dus er mag wat tegenover staan ... veel mensen hebben veel centen in kvo gestoken .. niet om 75min thuis zo een vertonning te zien !!
Ga cru zijn nu ..... ofwel gaat het Yves ze kop zijn ofwel 1/3 van de kern buiten
Ik kies voor het 2de al moet Yves ook ze fouten inzien en spelers als rozehnal en berrier niet zomaar op de bank kan zetten
De swing is weg uit de ploeg door altijd maar andere spelers op te stellen
We hebben van bijna allemaal aanvalend ingestelde spelers ... verdedigend ? Tomasevic en rozehnal is aanwinst .... marusic doet niet slecht maar speelt veel beter rv
Berrier zat niet op de bank en Rozehnal ging gisteren ook het verschil niet gemaakt hebben.
Bedoel de vorige maanden hé Oostendenaar .... gezien hoe godeau achter ze man bleef staan
Rozehnal los dat meestal op met ze ervaren fout op ze tegenstrever
Rozehnal moest spelen ? Heb je die zien spelen vorige week ? Hoe kun je dan zeggen dat ie moet starten ?
Michiel en Siani niet gemist ?? Jali, waar toch zovelen om riepen hier, was nergens !! Jonckheere en Siani hadden zo e match moeten spelen, ze werden hier afgeschoten. Hen allebei duidelijk gemist gisteren.
We hebben op aanvallend vlak te veel namen. Logisch dat je als trainer niet meer weet wie opstellen. We hadden veel evenwichtiger moeten inkopen. In plaats van Conté, hoewel een meerwaarde, hadden ze in eerste plaats achterin iets moeten bijhalen. Rozehnal heeft zijn beste tijd gehad, Bossaerts moet nog alles bewijzen, Milic zal nooit een topper worden en Antunes en Godeau zijn te plat. Tomasevic, een transfer van de trainer, is wel een topper.
Is Proto nu zo een meerwaarde ? Ik vind hem nauwelijks beter dan onze publiekslieveling Ovono. Komt nauwelijks of niet uit. Eerste goal is ook weer lang onderweg en komt niet.
Sterke invalbeurt van Dimata. Mag weer es starten ipv Cyriac, wat is daarmee aan de hand ?
Rozehnal moest spelen ? Heb je die zien spelen vorige week ? Hoe kun je dan zeggen dat ie moet starten ?
Michiel en Siani niet gemist ?? Jali, waar toch zovelen om riepen hier, was nergens !! Jonckheere en Siani hadden zo e match moeten spelen, ze werden hier afgeschoten. Hen allebei duidelijk gemist gisteren.
We hebben op aanvallend vlak te veel namen. Logisch dat je als trainer niet meer weet wie opstellen. We hadden veel evenwichtiger moeten inkopen. In plaats van Conté, hoewel een meerwaarde, hadden ze in eerste plaats achterin iets moeten bijhalen. Rozehnal heeft zijn beste tijd gehad, Bossaerts moet nog alles bewijzen, Milic zal nooit een topper worden en Antunes en Godeau zijn te plat. Tomasevic, een transfer van de trainer, is wel een topper.
Is Proto nu zo een meerwaarde ? Ik vind hem nauwelijks beter dan onze publiekslieveling Ovono. Komt nauwelijks of niet uit. Eerste goal is ook weer lang onderweg en komt niet.
Sterke invalbeurt van Dimata. Mag weer es starten ipv Cyriac, wat is daarmee aan de hand ?
Musona andermaal beste man vh veld.
Rozehnal heeft nog altijd zijn enorme ervaring en zou ik laten starten.
Jali, waar ik een fan van ben ,speelde inderdaad een zwakke match ( zijn passing was zeer ondermaats ) maar volgens mij zal hij zijn vroeger niveau wel halen.
Milic zal inderdaad nooit een topper worden.
Antunes komt inderdaad tekort op de LB.
Proto vind ik intrinsiek een betere keeper dan Ovono , heeft momenteel inderdaad een mindere periode , komt wel goed. Die eerste goal : was perfecte voorzet en volgens mij kon Proto die niet onderscheppen : Antunes verdedigt hier veel te zwak. In de tweede helft haalt Proto met een kattensprong een gemaakt doelpunt uit zijn goal.
Tomasevic speelde inderdaad een prima match.
Je vraag ivm Cyriac : ik heb Cyriac al altijd zeer wisselvallig gevonden , kreeg heel forum over mij , maar ik blijf erbij : was gisteren weer nergens en hij zou beter zijn mond houden : terechte vervanging met een Dimata die dan ook nog voor de aansluitingstreffer zorgt.
Je hebt ook gelijk ivm Musona : is niet meer uit dit elftal weg te denken : speelt een heel sterk seizoen.
En voor mij was Berrier een van de beteren
10-22-2016, 06:32 PM (This post was last modified: 10-22-2016, 07:41 PM by carlo.)
"Wie goed speelt blijft spelen". Yves vergeet er bij te zeggen "uigezonderd de ex KVK spelers, en Godeau mag ook meer kemels schieten dan anderen". Hoe anders verklaren dat Rosenhal weer op de bank bleef. Vooraan moet Cyriac niet van zijn neus maken, hij sluffert wat rond en is nog de schim van de schicht die iedere verdediger in de problemen bracht. Echt zwak. KVO speler van de match: Berrier voor o.a. voor zijn inzet! Terecht vervangen want had al heel veel gegeven. Jali begon heel slecht en speelde een zwakke match.
Na de match hoorde ik dat Canesin niet meer mag gebruikt worden omdat hij weigert bij te tekenen. Klopt dat?
Musona andermaal beste man vh veld.
Wie zou jij dan opstellen gisteren buiten rozehnal ? Bossaerts gekwetst
Tomasevic zou ik trouwens Lb plaatsen Bossaerts en rozehnal centraal
Bossaerts zal heel veel leren van de oude vos !
10-23-2016, 08:59 AM (This post was last modified: 10-23-2016, 09:08 AM by jantje.)
Musona onze beste man, en straks naar de Afrika Cup , oei oei
wordt het eens geen tijd om Pedersen te laten starten,
of wachten ze tot hij zich zal kwetsen op training ?
of is hij te kostelijk als hij speelt ? waarom halen ze die dan ?
Hijzelf beweert dat hij groeit tijdens een wedstrijd
als hij maar 10 minuten krijgt , kan hij inderdaad niets bewijzen
het draait toch niet zoals het moet, het kan dus niet veel slechter als ze de spelers van op de bank gebruiken
maar net zoals bij Vanderbiest destijds, het zijn de spelers die zich 200% geven op training, die mogen spelen.
tja, zij die zich inhouden op training om niet gekwetst te geraken , zullen dus altijd op die bank blijven.
zij die moe getraind zijn, moeten dan nog een wedstrijd spelen pfffffff
Yves zegt dat Musona de beste afwerker is , heb je al eens gezien waar die overal loopt tegenwoordig
Cyriac daarentegen
de spelers kijken op naar Pedersen tijdens de training, wat die allemaal kan en doet
en die krijgt een plaats op de bank
dat de wintermercator maar rap komt, ze kunnen de niet-gebruikte dan omwisselen tegen bruikbare
10-23-2016, 09:31 AM (This post was last modified: 10-23-2016, 09:32 AM by Keun.)
Tja wie koopt erin .... al gezien wat wij op de bank zitten hebben !
Geen makkie voor de trainer om heel de groep tevreden te houden ... er zit iets niet snor met spelers als canesin , cyriac , pederson ,jali enz...
Vroeg of laat loopt het uit de hand en is yves kop van jut , ofwel verhuur of verkoop je pak spelers
Devroe heeft veel werk voor de boeg !!
Berrier was gisteren beste man van kvo, hem eruit halen zou waanzin zijn. Als hij verdedigend zo sterk speelt als gisteren, kan je hem zelfs centraal naast VDD zetten.
En Pedersen erin? Heb je die al iets weten doen? Zijn invalbeurten tot nu toe zijn dramatisch. Ik schrijf hem niet af, maar tot nu toe verdient hij volgens mij niet om op de bank te zitten, laat staan in de kern.