11-04-2021, 07:17 PM
(11-02-2021, 10:06 AM)Turbof Wrote:Bataille is toch voor 2 miljoen vertrokken, dat zijn toch geen peanuts voor een verdediger die nog slechts 1 jaar onder contract lag. Het was ook het goede moment voor Bataille om een stap hogerop te zetten.(11-01-2021, 07:59 PM)oostendenaar Wrote: Elke ploeg werkt met data tegenwoordig, daar kan je volgens mij geen verschil meer mee maken. Het zal voor een ploeg van ons niveau vooral zaak zijn om de spelers uit de jeugd van de Belgische (top)clubs aan te trekken die daar uit de boot vallen, maar wel het potentieel hebben om binnen een jaar of 2 mee te draaien in eerste klasse.
De transfers zijn idd zwakker dan hetgeen vertrok, maar dat was logisch gezien de vertrekkers de beste waren en we geen geld hebben om zekerheden aan te trekken.
We hebben wel een jonge kern, volgens mij zitten er wel bij die volgend seizoen meer impact zullen hebben, Batzner, Amade, Rocha, Osifo…
Wel 1 grote bedenking al: we hebben geen enkele Belg gehaald ! Ganaye kent precies enkel Franse en Engelse competities of makelaars. We moeten nu al beloften op blad zetten om aan aantal Belgen te komen. En als we es een Belg halen, doen we hem naar Nancy (Dewaele).
Trouwens, dat je Hendry, Hjulsager of Theate verkoopt om te cashen begrijp ik. Maar dat je Bataille voor peanuts laat gaan en Vandendriessche afdankt, nee dat begrijp ik niet.