het is zekers nog niet te laat voor akties voor de terugmatch maar inderdaad wel voor de heenmatch
Verbazend dat we inderdaad soms volle bak hebben bij bepaalde matchen maar hier voor de match tegen genk wel een duidelijk probleem hebben .
Vermoed dat een aantal faktoren echt wel een zware rol spelen (er is nog terugmatch,het is winter, het is op een dinsdag ,beleving voor bekermatch voor finale is altijd en bij alle ploegen een probleem,laatste match was een ramp,het aanvanguur heel laat voor degene die van het binnenland moeten komen,.....etc)
gelijk hoe, zelf met een kleiner aantal laten we dinsdag KVO aanmoedigen zoals nooit voorheen ..Deze club verdient het
MARCO Wrote:het is zekers nog niet te laat voor akties voor de terugmatch maar inderdaad wel voor de heenmatch
Verbazend dat we inderdaad soms volle bak hebben bij bepaalde matchen maar hier voor de match tegen genk wel een duidelijk probleem hebben .
Vermoed dat een aantal faktoren echt wel een zware rol spelen (er is nog terugmatch,het is winter, het is op een dinsdag ,beleving voor bekermatch voor finale is altijd en bij alle ploegen een probleem,laatste match was een ramp,het aanvanguur heel laat voor degene die van het binnenland moeten komen,.....etc)
gelijk hoe, zelf met een kleiner aantal laten we dinsdag KVO aanmoedigen zoals nooit voorheen ..Deze club verdient het
Voor deze match zou ONS stadion moeten volzitten.
Al is er nog een terugmatch , al is het winter ( ocharme ) , al was de laatste match niet goed , al is het wat laat , enz,enz,enz, ....... het is hier verdorie een halve finale tegen Genk ! !
01-15-2017, 05:51 PM (This post was last modified: 01-15-2017, 05:52 PM by visfretter.)
Beste supporters , hier visfretter , we hebben met de club een ongelofelijk verhaal geschreven , waar is de tijd we in derde naar wevelgem gingen en aan de rust terug naar huis konden wegens erge sneeuwval , heb zowat alles meegemaakt , Met MC hebben we een voorzitter om u tegen te zeggen , hij verdiend niet minder dat hij de voltallige steun krijgt om ook zijn doelstelling te kunnen bereiken , namelijk eens Europees te kunnen spelen ,we hebben nu op 3 jaar tijd 2 x de halve finale van de beker bereikt , in competitie doen we het uitstekend , sorry geen excuus, iedereen die niet moet werken moet er zijn , zonder support geen prijzen Forza kvo
visfretter Wrote:Beste supporters , hier visfretter , we hebben met de club een ongelofelijk verhaal geschreven , waar is de tijd we in derde naar wevelgem gingen en aan de rust terug naar huis konden wegens erge sneeuwval , heb zowat alles meegemaakt , Met MC hebben we een voorzitter om u tegen te zeggen , hij verdiend niet minder dat hij de voltallige steun krijgt om ook zijn doelstelling te kunnen bereiken , namelijk eens Europees te kunnen spelen ,we hebben nu op 3 jaar tijd 2 x de halve finale van de beker bereikt , in competitie doen we het uitstekend , sorry geen excuus, iedereen die niet moet werken moet er zijn , zonder support geen prijzen Forza kvo
Hopelijk lessen getrokken naar play offs en toekomst toe !
we moeten meer volk naar ons stadion trekken ... en geloof me er zijn kvo supporters genoeg om meer dan ons stadion te vullen !!
Naar dinsdag toe .. geef die gast met ze megafoon in de C een micro zodat het gezang door alle boxen word versterkt zo zeuren we wat met het aantal toeschouwers
01-17-2017, 05:40 PM (This post was last modified: 01-17-2017, 06:59 PM by gintonic.)
Komaan KV !!!! op naar de heizel, UNIEKE KANS !
Keun Wrote:geef die gast met ze megafoon in de C een micro zodat het gezang door alle boxen word versterkt zo zeuren we wat met het aantal toeschouwers
Wa was me da were zeg???
da middenveld , slechte passes , flaters in verdediging , niet kunnen uitspelen.
Genk beter op alle gebied , duels , laat me nie lachen, we kwamen te kort op alle fronten.
We zien al weken geen voetbal meer , gelukkig was er de stage in Spanje.....laat me WEER niet lachen , ik krijg pijn aan mijn mondhoeken !!!!
Gelukkig Dutoit met enkele safes of twas helemaal voorbij !!!