markos Wrote:Zivco(ipv Gano) en Canesin zou dat geen vuurwerk geven?
Beiden zijn supersnel, dus bal vooruit en maar lopen.
zou inderdaad een supersnelle aanval zijn, maar dan moet de bal vooruit gespeeld worden
en niet pasje links, pasje rechts en pasje achteruit , om dan balverlies te hebben voordat ze over de middenlijn geraakt zijn
best dat die van Kortrijk niet alert genoeg waren vooraan en dat wij Dutoit in de goal hadden staan
die heeft er met véél sjanse véél kunnen redden
Tja we hebben 3 punten en dat zouden wel eens 3gouden punten kunnen zijn
Hadden we verloren was het heel ander verhaal
Wat de match betreft .... ga ik het kort samenvatten de helft wil er voor gaan de andere helft niet !
we mogen geluk hebben dat zarko en Lombaerts er stonden .... capon werd heel veel gepakt op snelheid
Wat mij opviel is .....dat onze kapitein met veel mede spelers het aan de stok had er was teveel arm gezwaai en bij de overwinning was het vroeger allemaal samen inclusief mc feesten voor de C tribune , nu zag ik de helft er gewoon wat bij staan
niet gezond die kleedkamer zou ik zeggen ..... tijd is aangekomen dat ze naar de mauve gaan en wij met nieuwe wind 2018 kunnen aanvatten
Ik ben content dat keun hier eens Tomasevic vernoemt. Om een of andere absurde reden blijkbaar niet geliefd bij onze fans, nochtans samen met Capon de meest constante speler van dit seizoen. Moet niets onderdoen voor Spajic en Kara bij Anderlecht dus zou me niet verwonderen als zijn naam daar al gevallen is. Plus, kan ook op de linksback spelen zoals ie gisteren toonde. Voor mij was hij de man van de match gisteren.
Ook Lombaerts en Capon acteerden sterk, Bossaerts vond ik in het begin erg onzeker, maar herstelde zich goed. Canesin wettigde zijn basisplaats met een sterke eerste helft, tweede helft deemsterde hij met de hele ploeg weg.
Gano was voor mij (opnieuw) de zwakste schakel en ik zeg het nog eens, dat is dus onze duurste inkomende transfer ooit hé. Banda was ook zwak en terecht gewisseld aan de rust, al verwachtte ik toch Vandendriessche, we misten duelkracht op het middenveld, alle tweede ballen waren voor Kortrijk. Totaal geen spel voor Berrier en dat was er ook aan te zien.
Belangrijke drie punten, we zijn gered nu toch?
Niet goed voor mijn tikker , want als we deze match ook gingen verliezen , ..................
Sterke Dutoit gezien , ook op hoge ballen.
KV Kortrijk speelde beter dan Genk , was ook in de duels sterker dan wij. Speelden ook iets sneller , Capon had het er moeilijk mee , maar zijn inzet was zeer groot.
Canesin mag altijd starten , tweede helft was minder , maar had al zeer veel verbruikt.
Zwakste schakel : Banda , moet nog veel leren , trapt wel goede corners.
En Eupen verliest in blessuretijd : dus 3 gouden punten.
De match van de redding !
10 punten voorsprong en nog 8 matchen te gaan, dwz dat Eupen al 4 matchen op 8 meer moet winnen dan ons en dan mogen we geen punten meer pakken !
Tomasevic inderdaad zwaar onderschat. Onze beste twee spelers moesten niet alleen de gaten dichten achteraan , ze moeten nu ook al de goals maken.
Voor alle zekerheid best nog drie puntjes tegen Lokeren halen. Misschien wat spelers rust gunnen tegen Brugge? Lombaerts bvb want die staat op 4 gele kaarten .
Toch een zeer aantrekkelijke (te)spannende match gezien. Kortrijk inderdaad zeer goed met veel betere veldbezetting dan KVO.
ratatouille Wrote:Tomasevic inderdaad zwaar onderschat. Onze beste twee spelers moesten niet alleen de gaten dichten achteraan , ze moeten nu ook al de goals maken.
Voor alle zekerheid best nog drie puntjes tegen Lokeren halen. Misschien wat spelers rust gunnen tegen Brugge? Lombaerts bvb want die staat op 4 gele kaarten .
Toch een zeer aantrekkelijke (te)spannende match gezien. Kortrijk inderdaad zeer goed met veel betere veldbezetting dan KVO.
Tomasevic is " kopbalgezien " (wat een woord ) ZEER sterk !
Uitverdedigen wat minder.
Al bij al één van de beteren, dat is zeker.