(07-23-2018, 04:25 PM)fonzie Wrote: KVO moet nu de keuze maken. Met deze ploeg spelen we in de middenmoot of mogelijks zelfs onderaan om er in te blijven. Kiezen ze echt om mee te doen voor Play off 1 dan moet er nog een spelmaker en een scorende spits bij. Met hun budget moet dat echt mogelijk zijn. Ze moeten nu kleur bekennen.
Hier ben ik VOLLEDIG mee akkoord.
Is al tot in den treure herhaald maar er komt geen beweging in,....... !!!!!
Als er geen verandering komt spelen we onderaan.
Idd, mij stoort het ook dat met de aanstelling van callant veel lof word gegooid naar ons budget van 18milj ... dat we een ploeg gaan bouwen voor play off 1 .... doe gewoon zou ik zeggen en verkoop geen luchtkastelen en abo’s incl. Play off 1 wij zijn maar kv Oostende en niet Anderlecht en callant is mc niet !
Transfers iedereen wil een (10)spelmaker en terecht !! Ik geloof wel in rajsel maar vrees voor ze fitheid
Morioka huren van Anderlecht zou ik zeggen ...mc ga toch geen zotte prijzen vragen hoop ik
Een spits is zeker nodig .... Gano, musona, Akpala met ervaring weg.... voor 2 jonge beloften ??
HLN 24/7/2018
Nieuwe operatie voor Jonckheere (KVO)
Heel slecht nieuws voor KVO-middenvelder Michiel Jonckheere (28). Hij moet vandaag een nieuwe voetoperatie ondergaan. Het boegbeeld van de kustploeg zag vorig seizoen nagenoeg volledig in het water vallen door problemen met de achillespees en ondervond nu sinds de start van de voorbereiding opnieuw hinder.
Door de nieuwe operatie staat Jonckheere wederom minstens tot Nieuwjaar aan de kant. Met de komst van Jordi Vanlerberghe haalde de kustploeg alvast een vervanger. (TTV)
(07-24-2018, 08:06 AM)Strangeloaper Wrote: HLN 24/7/2018
Heel slecht nieuws voor KVO-middenvelder Michiel Jonckheere (28). Hij moet vandaag een nieuwe voetoperatie ondergaan. Het boegbeeld van de kustploeg zag vorig seizoen nagenoeg volledig in het water vallen door problemen met de achillespees en ondervond nu sinds de start van de voorbereiding opnieuw hinder.
Door de nieuwe operatie staat Jonckheere wederom minstens tot Nieuwjaar aan de kant. Met de komst van Jordi Vanlerberghe haalde de kustploeg alvast een vervanger. (TTV)
Vrees een beetje dat zijn carriere in de hoogste klasse voorbij zal zijn.Ik hoop van niet maar KVO 3.0 zal geen geduld blijven hebben.
Ik zie hem naar Roeselare trekken of Zwevegem
07-25-2018, 09:28 AM (This post was last modified: 07-25-2018, 09:29 AM by jantje.)
(07-24-2018, 11:05 PM)markos Wrote:
Vrees een beetje dat zijn carriere in de hoogste klasse voorbij zal zijn.Ik hoop van niet maar KVO 3.0 zal geen geduld blijven hebben.
Koksyde had al interesse of naar Zwevezele bij Kurtje Bataille
Koksyde had al interesse of naar Zwevezele bij Kurtje Bataille
Coxyde herstart in vierde provinciale.
Met de "ambitie" om na 3 jaar in derde provinciale te beginnen, .........
Vanlerberghe "Volgend seizoen terug naar Club om te spelen"
Jordi Vanlerberghe (22) trok de deur op Olympia deze week dan wel achter zich dicht, niet met de bedoeling om Club Brugge definitief te verlaten. Na een frustrerend seizoen hoopt de middenvelder bij KV Oostende "opnieuw voetballer te worden". "Ik wou in de voorbereiding vol mijn kans gaan, maar merkte al snel dat ook nu de speelminuten niet zouden volgen", aldus Vanlerberghe. "Twee maanden geleden was er al contact met Verheyen, maar vond ik het te vroeg. Nu heb ik bewust voor Oostende gekozen, net als ik dat vorig jaar voor Club Brugge heb gedaan. Daar had ik op meer selecties en invalbeurten gehoopt. Het zat ook niet mee: Leko wisselde niet vaak, we speelden geen Europees en er waren weinig blessures. Nochtans voelde ik op training dat ik mijn mannetje kon staan en waren mijn invalbeurten meestal goed. Ook bij mijn basisplaatsen in Kortrijk, Gent en Standard zat ik goed in de duels en in de matchen, maar werd ik afgerekend op tegengoals waarbij ik beter had moeten doen. De titel? Ik heb die gevierd, maar had niet het gevoel dat het de mijne was."
Terwijl Club, Gent en Standard vorige zomer om zijn handtekening streden, moet Vanlerberghe zich nu herlanceren bij KVO. Van alle verhuurde spelers in de jongste vijf seizoenen keerde enkel Mechele met succes terug naar Club. "Aan mij om de uitzondering op die regel te worden. Ik wil een goed seizoen draaien en volgend jaar terugkeren naar Club om te spelen." (TTV)
08-14-2018, 09:09 AM (This post was last modified: 08-14-2018, 09:11 AM by *4got*.)
(07-27-2018, 09:15 AM)kavéé Wrote:
(07-27-2018, 08:09 AM)Keun Wrote: Bossearts had aanbieding van NEC maar weigerde ....wil beter aanbieding (eens Devroe bellen)
Razaien mag vertrekken samen met bjelica er word geen woord gerept over Lombaerts ze vertrek laat ons hopen dat hij blijft
Ik ga ze niet tellen, maar de meeste prestigetransfers/zware contracten uit het verleden zullen daarmee zo stilaan verdwenen zijn zeker?
Dan rest mij de enige conclusie dat we nog een serieus spaarpotje hebben, vermits "het budget gelijk blijft of zelfs ligt zal stijgen"
@Kavéé, welke van de zware contracten zijn dan al weg? Milic en Musona, al ben ik niet zeker of zij tot deze doelgroep behoren. Volgens mij loopt de rest hier nog rond ergens op de Schorre.
(08-14-2018, 09:09 AM)*4got* Wrote: @Kavéé, welke van de zware contracten zijn dan al weg? Milic en Musona, al ben ik niet zeker of zij tot deze doelgroep behoren. Volgens mij loopt de rest hier nog rond ergens op de Schorre.
Berrier, Gano, Akpala... waren ook niet van de minste he