(10-31-2018, 10:00 AM)jantje Wrote: ik denk dat er héél veel plaats zal zijn in de tribunes
en voor volgend seizoen nog méér
Het is door dat de mensen in Oostende zo denken dat Kvo nooit een gevestigde waarde in eerste klas zal worden en het is waarschijnlijk ook de reden dat MC zijn geld ergens anders is gaan beleggen.
Dit dus ! Als het bij KV Mechelen slecht gaat, doen de fans een nog grotere effort en zijn ze met nog meer om de club te steunen ! Bij ons is het geklaag en gezaag en nauwelijks steun en ambiance. Op de laatste thuismatchen kun je een naald horen vallen. Dus nee, op niveau van fans zijn we simpelweg geen eerste klasse waard. Op het veld zijn we dat (voorlopig) nog wel. Straks krijgt coucke nog gelijk met zijn plafond, en dan niet enkel sportief maar ook Op vlak van toeschouwers.
Ik ben van oordeel dat de trainer toch een andere veldbezetting dient te introduceren gezien de vele tegendoelpunten en gezien we in het midden steeds weggespeeld worden.
We dienen dringend hier en daar een puntje te sprokkelen, ook tegen de "mindere" goden.
Ik zou voor de volgende opstelling gaan:
4
5
1
met in de spits Sakala (Zivko op de bank en Guri in de tribune) Sakala is de enige spits waarvan nog iets van dreiging uitgaat.
11-01-2018, 04:41 PM (This post was last modified: 11-01-2018, 04:42 PM by Keun.)
(10-31-2018, 03:05 PM)Koene Wrote:
(10-31-2018, 02:43 PM)Gaston Wrote:
(10-31-2018, 10:13 AM)Koene Wrote: We zouden beter allemaal eens in ons kot blijven vrijdag. Signaaltje geven.
Maar dat mag niet want dan lopen we niet in t gareel he...
Welk signaal wil je daar mee geven?
Dat we de ploeg enkel steunen als het goed gaat?
Dat we alleen supporteren als we winnen en dat we zelfs niet meer komen als het niveau niet is wat we gewenst hadden?
Dat we eigenlijk geen deftige eersteklasseploeg verdienen in Oostende ?
Mensen hebben altijd de mond vol over "durven zeggen" wat er mis gaat...
...bij een ander.
Ik had gehoopt dat met het vertrek van Coucke het realisme en de vechtlust bij de echte supporters terug zou keren.
Dat we het signaal zouden geven dat we geloven dat er in Oostende plaats is voor een degelijke eersteklasser (met bescheiden ambities).
Maar wellicht ben ik een naïve kloot.
Dus bij deze heb ik gelijk in mijn post en moeten we alles maar weer laten gebeuren he. Bij andere ploegen was het kot al lang te klein. Mocht de voorzitter het al eens komen uitleggen, mocht de trainer of kapitein al eens komen praten na de match met de supporters omdat ze kwaad zijn.
Dat we geen topper meer zijn of ooit gaan worden, geen probleem
Dat we niet alle matchen winnen, zeker geen probleem
Dat we een lager budget hebben en de kleinere spelers moeten halen, ook niet hoor
Maar dat ze GDV hun kop er niet voor leggen, niet doen wat de trainer vraagt of dat ze niet kunnen wat hij eist, dat ze geen greintje spirit zitten hebben momenteel... dat signaal. Ik ga niet blijven mijn stem schor roepen voor een bende die niet eens de moeite doet om een bal die een meter naast hen passeert op te halen, die hun voet wegtrekken, die gewoon geen zin hebben. Zo zie ik het !
Ik had gedacht dat ik daar wel een punt had, maar misschien ben ik een naïeve kloot...
Maar geniet gerust verder van dit voetbal
Koene ,
Zo denk ik er ook over
Het gaat niet om wie is de echte supporter
Een mens ga naar huis met versleten stembanden ....spelers gaan naar huis met een droog truitje .... lig het dan aan de support denk het niet hé
(10-31-2018, 10:00 AM)jantje Wrote: ik denk dat er héél veel plaats zal zijn in de tribunes
en voor volgend seizoen nog méér
Het is door dat de mensen in Oostende zo denken dat Kvo nooit een gevestigde waarde in eerste klas zal worden en het is waarschijnlijk ook de reden dat MC zijn geld ergens anders is gaan beleggen.
Dit dus ! Als het bij KV Mechelen slecht gaat, doen de fans een nog grotere effort en zijn ze met nog meer om de club te steunen ! Bij ons is het geklaag en gezaag en nauwelijks steun en ambiance. Op de laatste thuismatchen kun je een naald horen vallen. Dus nee, op niveau van fans zijn we simpelweg geen eerste klasse waard. Op het veld zijn we dat (voorlopig) nog wel. Straks krijgt coucke nog gelijk met zijn plafond, en dan niet enkel sportief maar ook Op vlak van toeschouwers.
MC verandert van voetbalploeg als van onderbroek.
Heeft niets met plafonds te maken
T'is wel proper.
Idd 3 gouden punten , maar we missen wel dergelijk een echte spits
Wat heeft zivco weer al de nek afgewrongen
We hebben klein beetje voetbal gezien de eerst time ...al vond ik Charleroi ook wel zwak
De tweede helft verzuipen we gewoon en trekken we terug massaal voor doel en krijgen we terug zi een tegendoelpunt
Je heb 3 wissels maar wacht dan tot 80min om dan nog coopman vervangen.. je beste speler ???????
Ach de 3 punten zijn binnen we hebben terug wat ademruimte want volgende week staat antwerp op de lijst
De eerste helft vond ik ons beter dan Charleroi.
Tweede helft was moeilijker , Nkaka maakte fouten op gevaarlijke plaatsen en op de counter een paar goede kansen om zeep geholpen.
Ik zag wel een ploeg met vechtlust die de 3 punten absoluut thuis wilde houden.
Canesin is matchwinnaar , Capon gaf 2 zeer mooie assists , maar de man van de match vond ik Tomasevic.
En we hebben wel een hecht team : als je ziet hoeveel spelers Canesin "besprongen" na zijn goal , .......zeer mooi.
Toch nog iemand die de sterke match van Tomasevic opmerkte. Ik vind hem altijd al een zeer ondergewaardeerde verdediger. Is niet de beste voetballer maar gewoon een spijkerharde verdediger met uitstraling. Al moet ie wel centraal staan en niet op links
Raar dat er geen reacties zijn op het verstekte zanggeluid tijdens deze wedstrijd.
Ik vond het in ieder geval heel positief, het gaf echt een boost aan de sfeer.
Alleen ambetant dat af en toe sommige luidsprekers krakten, en ook ambetant dat het geluid uit de luidsprekers met enige vertaging kwam.
Wat vonden jullie ervan?