Tom De Sutter heeft de afgelopen 3 seizoenen in totaal de volle 7 goals gemaakt... Dat is dus verre van een vlotscorende spits. Als je het voetbal wat volgt zie je toch ook al jaren dat hij het niveau voor eerste klasse niet meer haalt.
11-20-2018, 06:44 PM (This post was last modified: 11-20-2018, 06:48 PM by jantje.)
(11-20-2018, 05:39 PM)oostendenaar Wrote: En een dag later gaan ze De Sutter testen... Scouting staat duidelijk nog niet op punt als je daar je hoop op moet vestigen.
tja, niet moeilijk om iets beter te vinden dan wat ze nu hebben hé,
dus ten opzichte van het huidige , zal Desutter waarschijnlijk een versterking zijn
én hij kost niets hé
allee ja, als hij geen contract krijgt à la Lombaerts
zouden ze ook geen interesse hebben in Timmy Simons ?? ook een blauw zwarten
Toen ik las dat hij een club zocht dacht ik meteen 'waarom niet', is het niet om zelf te scooren dan gaat hij onze aanvallers (of is het afval lers) een beetje onder druk zetten en dat doet soms wonderen. Nu, de match op Antwerpen was KVO de beter voetballende ploeg en hadden wij zeker een punt verdiend. In die match heeft Zirkovic mij eindelijk eens bekoord. Er was ten minste inzet wat voordien niet geleverd werd...
Eerst zien of De Sutter op het oefenveld zijn plaatsje kan verdienen hé. Ik hoop het voor hem want een toffe persoon ...
(11-18-2018, 09:09 AM)geertjekvo Wrote: We hebben 2 spitsen die o zo moeilijk scoren, misschien toch eens Tom De Sutter
contacteren en hem een prestatie gericht contract aanbieden.
Zou het mogelijk zijn om in't vervolg jongere spelers hier te suggereren? De scoutings-cel leest namelijk mee