11-21-2018, 09:27 AM
Transfers 2018-2019
11-21-2018, 06:56 PM
Deze ochtend trainde De Sutter mee met de groep. Voor de onderlinge 'wedstrijdjes' moest hij passen: de physical coach moet hem eerst nog wat 'soepelder' krijgen. En zo hoefde Fernando niet alleen te trainen (lichte blessure).
11-21-2018, 07:28 PM
Na Lombaerts nu ook Zivkovic en Bjelica op de transferlijst.
11-22-2018, 07:34 AM
Laat ons hopen dat Lombaerts nieuwe ploeg vind voor hem en kvo
Benieuwd als hij ga starten tegen kvk want ik vond hem niet slecht tegen Antwerpen
Er komen geen tranfers bij ...geld is op maar we gaan wel met halve ploeg zitten want stillaan willen er heel veel vertrekken ....
ik vraag me toch af waar onze spaarpot naar toe is van onze tranfers die onze super manager flikte
( zou scout worden heeft het lang volgehouden onze vriend )
Straks zijn we de veteranen ploeg van fcb ...
waar blijft onze voorzitter met het DNA van kvo 3.0 een Tom desutter die 6maanden niet speelde en niet fit is ...maar wel een Akpala laten vertrekken heel sterk bezig !
Volgend seizoen kunnen we met moeite half stadion vullen let op me woorden !!
Benieuwd als hij ga starten tegen kvk want ik vond hem niet slecht tegen Antwerpen
Er komen geen tranfers bij ...geld is op maar we gaan wel met halve ploeg zitten want stillaan willen er heel veel vertrekken ....
ik vraag me toch af waar onze spaarpot naar toe is van onze tranfers die onze super manager flikte
waar blijft onze voorzitter met het DNA van kvo 3.0 een Tom desutter die 6maanden niet speelde en niet fit is ...maar wel een Akpala laten vertrekken heel sterk bezig !
Volgend seizoen kunnen we met moeite half stadion vullen let op me woorden !!
11-22-2018, 09:29 AM
welke spaarpot keun ?
het geld ging naar Coucke, Devroe en Frenay
trouwens onze nieuwe equipe moet ook betaald worden hé,
of denk je dat Verheyen, Vanderelst , Broos en C°
allemaal vrijwilligers zijn misschien
het geld ging naar Coucke, Devroe en Frenay
trouwens onze nieuwe equipe moet ook betaald worden hé,
of denk je dat Verheyen, Vanderelst , Broos en C°
allemaal vrijwilligers zijn misschien
(11-22-2018, 07:34 AM)Keun Wrote: Laat ons hopen dat Lombaerts nieuwe ploeg vind voor hem en kvoMisschien was de loon van Akpala ook te hoog.
(11-22-2018, 07:34 AM)Keun Wrote: Volgend seizoen kunnen we met moeite half stadion vullen let op me woorden !!
Dan zullen wij zakken naar de plek waar een club met zo supporters behoort : 1B of 1ste amateur
11-22-2018, 03:19 PM
Edo Kayembe.... 20 jaar , een talentvolle middenvelder van Anderlecht, wordt uitgeleend
eens kijken wat Coucke nu zal doen, met zijn fameuze belofte ...om samen te werken met KVO
toen hij bij KVO was, wilde hij samenwerken met Anderlecht , om hier belofte volle spelers hun kans te geven
nu zit hij aan de andere kant , eens zien wat het zal worden
eens kijken wat Coucke nu zal doen, met zijn fameuze belofte ...om samen te werken met KVO
toen hij bij KVO was, wilde hij samenwerken met Anderlecht , om hier belofte volle spelers hun kans te geven
nu zit hij aan de andere kant , eens zien wat het zal worden
11-23-2018, 09:49 AM
(11-22-2018, 11:59 AM)Socrates Wrote:Op de FB groep zag ik ook al stemmen komen van mensen die nie meer afkomen "door die schandalen". Benieuwd of ze hetzelfde zouden gezegd hebben in de periode toen we in de top 3 speelden.(11-22-2018, 07:34 AM)Keun Wrote: Volgend seizoen kunnen we met moeite half stadion vullen let op me woorden !!
Dan zullen wij zakken naar de plek waar een club met zo supporters behoort : 1B of 1ste amateur
Enerzijds afgeven op het feit dat het met MC allemaal carnaval was, dat het 'echte' KVO werd verloochend en dat het allemaal dikkenekkerij was. Maar nu dat allemaal achter de rug is en het terug het 'normale' KVO is, dan de ploeg in de steek laten.. Sommigen zijn goed in het vingerwijzen, maar zouden toch soms ook eens mogen nadenken over wat ze allemaal uitkramen en nadenken in hoeverre ze zelf successupporter zijn of niet.
En voor alle duidelijkheid, k heb het niet op iemand specifiek hier op het forum, maar wel wat ik allemaal hoor en lees op oa FB.
(11-23-2018, 09:49 AM)kavéé Wrote:Als ik gisteren rond me keek zag ik al veel lege plaatsen .... die successuporters heb je nu eenmaal ook nodig(11-22-2018, 11:59 AM)Socrates Wrote:Op de FB groep zag ik ook al stemmen komen van mensen die nie meer afkomen "door die schandalen". Benieuwd of ze hetzelfde zouden gezegd hebben in de periode toen we in de top 3 speelden.(11-22-2018, 07:34 AM)Keun Wrote: Volgend seizoen kunnen we met moeite half stadion vullen let op me woorden !!
Enerzijds afgeven op het feit dat het met MC allemaal carnaval was, dat het 'echte' KVO werd verloochend en dat het allemaal dikkenekkerij was. Maar nu dat allemaal achter de rug is en het terug het 'normale' KVO is, dan de ploeg in de steek laten.. Sommigen zijn goed in het vingerwijzen, maar zouden toch soms ook eens mogen nadenken over wat ze allemaal uitkramen en nadenken in hoeverre ze zelf successupporter zijn of niet.
En voor alle duidelijkheid, k heb het niet op iemand specifiek hier op het forum, maar wel wat ik allemaal hoor en lees op oa FB.
Achteraf in de kantine hoorde ik ..... ga agauw in me kot bluven , wil niet negatief overkomen maar we mogen ook niet blind zijn voor ons probleem ....we zien geen voetbal meer en dit al heel seizoen niet
Als je een zaak hebt en je klanten komen niet meer af kan je koppig zijn en blind en overkop gaan of eraan werken
Waar is callant met het DNA van kvo 3.0 ....waar is de ploeg die tegen play off 1 ging aanleunen ( abo incl play off 1)
Denken ze nu echt dat desutter alles ga oplossen .... hij heeft nog geen contract en is vere van fit
Waarom draaide het beter als we achter kwamen en Gert toch ze kop moest leggen en naar een 4-4-2 gaan .... we spelen verdomme thuis ! Tegen kvk !!WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN
11-25-2018, 05:19 PM
Frédéric Gounongbe is nog vrij en gratis.
In zijn 2 jaar bij Cardiff geen enkele goal gemaakt maar mocht toch blijven omdat hij een lastige tegenstander is voor de verdediging.
Bij Westerlo gingen ze wel vlot binnen...
In zijn 2 jaar bij Cardiff geen enkele goal gemaakt maar mocht toch blijven omdat hij een lastige tegenstander is voor de verdediging.
Bij Westerlo gingen ze wel vlot binnen...