12-02-2018, 07:27 PM
[JPL] ZULTE WAREGEM - KV OOSTENDE (01.12.2018)
Dat Gertje zo onbewogen staat is door het aantal konijnenpoten in zijn jas!
Met zo een taktiek en de vloot nieuwe spelers heeft hij echt veel geluk om zo ver te staan.
Gertje is de top, staat op de training als een toeschouwer. Springt in de armen van iedereen als de cameras het niet zien en is "el positivo" als het over zijn team gaat.
Laten we een andere T2 zoeken...
Nkaka kan toch onmogelijk naar RSCA gaan als A kern speler??
Tenzij hij een mol is...
Met zo een taktiek en de vloot nieuwe spelers heeft hij echt veel geluk om zo ver te staan.
Gertje is de top, staat op de training als een toeschouwer. Springt in de armen van iedereen als de cameras het niet zien en is "el positivo" als het over zijn team gaat.
Laten we een andere T2 zoeken...
Nkaka kan toch onmogelijk naar RSCA gaan als A kern speler??
Tenzij hij een mol is...
12-03-2018, 01:34 PM
(12-02-2018, 07:27 PM)Keun Wrote:(12-02-2018, 11:49 AM)fonzie Wrote: In een verslag over de match lees ik het volgende : “Het valt toch elke keer op hoe weinig kwaliteit er in dit Oostendse elftal zit” . Jammer maar dat is de nagel op de kop.
Idd , ik had veel sterkere tranfers verwacht van voetbalkenner broos
Met welk geld moest Broos die 'veel sterkere transfers' halen?
PS Het is niet omdat we 1 à 2 spelers mankeren, dat de rest van de ploeg plots geen talent niet meer heeft.
12-03-2018, 05:48 PM
Toch content met ons puntje op Zulte!! Ik vreesde eerlijk gezegd voor een afstraffing daar... Had de indruk dat de spelers ook heel content waren. En ja Zivkovic... enfin.. hopelijk gaan ze binnenkort eens binnen he..
Come on KV!
Come on KV!
12-03-2018, 06:30 PM
(12-02-2018, 07:27 PM)Keun Wrote:Guri deed Broos denken aan Stanic , ahum , .......................(12-02-2018, 11:49 AM)fonzie Wrote: In een verslag over de match lees ik het volgende : “Het valt toch elke keer op hoe weinig kwaliteit er in dit Oostendse elftal zit” . Jammer maar dat is de nagel op de kop.
Idd , ik had veel sterkere tranfers verwacht van voetbalkenner broos
12-05-2018, 04:31 PM
Deels voorspelbaar dat gasten als Guri niet doorbreken. Mooie adelbrieven in een mini-competitie, maar blijkbaar is de JPL toch nog een niveautje of 2 hoger. Zelfde verhaal voor Sakala: gast kan wel iets, maar te weinig om hier het verschil te maken.
Ook onze keeper is volgens mij niet beter dan wat we hier vorig jaar in doel hadden staan. Dus al bij al is Broos zijn rapport nog niet geslaagd op vlak van buitenlandse inkomende transfers. Prioriteit voor mij is wel een Siani-opvolger die de ploeg beter doet draaien en dan blijf ik geloven dat een Zivkovic hier nog een toekomst heeft.
Ook onze keeper is volgens mij niet beter dan wat we hier vorig jaar in doel hadden staan. Dus al bij al is Broos zijn rapport nog niet geslaagd op vlak van buitenlandse inkomende transfers. Prioriteit voor mij is wel een Siani-opvolger die de ploeg beter doet draaien en dan blijf ik geloven dat een Zivkovic hier nog een toekomst heeft.
12-06-2018, 07:06 AM
(12-05-2018, 04:31 PM)kavéé Wrote: Deels voorspelbaar dat gasten als Guri niet doorbreken. Mooie adelbrieven in een mini-competitie, maar blijkbaar is de JPL toch nog een niveautje of 2 hoger. Zelfde verhaal voor Sakala: gast kan wel iets, maar te weinig om hier het verschil te maken.Idd kavéé ,Milovic is ook geen shot in de roos ....wat mij wel stoort is dat we met spitsen probleem zitten mar een Akpala laat vertrekken ??? Dit gaat er bij mij niet in
Faes zal wel keuze van Gert geweest zijn
12-06-2018, 08:29 AM
Achteraf bekeken hadden we Akpala zeker nog kunnen gebruiken. Maar anderzijds snapte ik de keuze wel om hem te laten gaan uit vrees voor 'het jaar teveel' en zijn contract was waarschijnlijk ook aan kvo 2.0 normen.
12-06-2018, 06:48 PM
(12-05-2018, 04:31 PM)kavéé Wrote: Deels voorspelbaar dat gasten als Guri niet doorbreken. Mooie adelbrieven in een mini-competitie, maar blijkbaar is de JPL toch nog een niveautje of 2 hoger. Zelfde verhaal voor Sakala: gast kan wel iets, maar te weinig om hier het verschil te maken.
Siani type missen we , Zivkovic is over and out.
12-06-2018, 10:51 PM
Zou siani zelf niet gewoon willen terugkeren nu broos hier zit ? Als er een bod komt op zivkovic, inderdaad direct wegdoen.
Een nieuwe keeper is ook een must. Ze hebben zich toch miskeken.op Ondoa en Dutoit toonde gisteren ook nog eens dat hij matig is.
Een nieuwe keeper is ook een must. Ze hebben zich toch miskeken.op Ondoa en Dutoit toonde gisteren ook nog eens dat hij matig is.