02-18-2019, 11:34 AM (This post was last modified: 02-18-2019, 11:43 AM by jantje.)
(02-18-2019, 10:44 AM)johnny Wrote: Custovic was geen goeie trainer maar volgens supporters van KVO is hij nu een goeie trainer .
Geef Gert eens meer krediet met betere spelers
heeft Gert zijn spelers niet zelf gekozen ?? Ondoa , Faes , Vanlerberghe , Coopman , Debock , Marquet , Boonen , Guri , Sakala.....Desutter...Nouri....Nastic
1 ... 2... 3 op 10 geslaagd ?
ok , we gaan afwachten, nieuwe voorzitter.....kapitaalsverhoging ..... dure contracten ten einde.......het ziet er weer rooskleurig uit voor de supps
als ze nog véél abonnementen wilden verkopen , moest er iets gebeuren
Van jouw lijstje reken ik momenteel ook enkel Faes, Vanlerberghe, De Sutter en Nouri als geslaagd.
Debock, Boonen en Nastic (te vroeg) zijn nog twijfelgevallen maar de anderen kunnen we stilaan toch wel als mislukt gaan beschouwen.
Al bij al een gebuisd rapport voor de transferverantwoordelijke(n). Ik ben geen zwartkijker, maar 2 jaar op rij een dergelijk transferrapport en het kan slecht aflopen. Ook op financieel vlak zullen we met dergelijke transfers amper doorverkoopwaarde creëren, dus 'een Dimata' doen en zo passeren langs de kassa zit er niet direct in.
Geen winstpremie, weeral niet … eigen schuld dikke bult.
De aanval is de beste verdediging maar neen, achteruit en nog eens achteruit. Het wordt hoog tijd dat de trainers eens uit zijn gemoedelijke minzame schelp kruip en een hard op tafel klopt om er enkele wakker te maken …
Ik heb een abo en ging met hangende pootjes naar de match en … ik was beter thuis gebleven. Echt geen grammetje over mijn lijk mentaliteit … triestig en het zien niet waard.
Zelfs als ik naar de match ga neem ik hem op om nadien de mooie momenten nog eens te kunnen bekijken … ik heb dit jaar nog niet 1 keer de opname bekeken, t'is huilen met de pet op.
(02-19-2019, 07:02 PM)carlo Wrote: Geen winstpremie, weeral niet … eigen schuld dikke bult.
De aanval is de beste verdediging maar neen, achteruit en nog eens achteruit. Het wordt hoog tijd dat de trainers eens uit zijn gemoedelijke minzame schelp kruip en een hard op tafel klopt om er enkele wakker te maken …
Ik heb een abo en ging met hangende pootjes naar de match en … ik was beter thuis gebleven. Echt geen grammetje over mijn lijk mentaliteit … triestig en het zien niet waard.
Zelfs als ik naar de match ga neem ik hem op om nadien de mooie momenten nog eens te kunnen bekijken … ik heb dit jaar nog niet 1 keer de opname bekeken, t'is huilen met de pet op.
(02-19-2019, 07:02 PM)carlo Wrote: Geen winstpremie, weeral niet … eigen schuld dikke bult.