Oké de var is een belachelijke zaak soms .... maar laten we eerst naar ons zelf kijken
35sec bezig nog geen bal aangeraakt en 0-1 ...2de week op rij fout van Skuli .... en bingo
Er sta geen ploeg meer op het veld .... skakala kreeg met moeite nog een bal ....al verprutst hij ook vele kansen
Veel te veel nonchalante spelers gezien terug ....idem op w.b ....dan verhaaltje “we moeten ons volgende week herpakken” lijkt afgezaagd ...na 35 sec 0-1 achter dan slaap je nog steeds ..sorry
(10-19-2019, 08:46 PM)*4got* Wrote: Een regelrechte schande!
Tegen W Beveren en Eupen 6 (ZES) doelpunten incasseren!
Dan ga je in vrije val. Het wordt tijd dat Dutoit eens zijn plaats mag afstaan, Ondoa is mss niet beter maar slechter zal hij ook wel niet zijn.
Ik herinner me nog onze 1ste wedstrijd op RSCA. Palaversa deed toen uiteraard mee maar Vargas ook. Waarom die laatste geen kans meer krijgt kan mijn verstand niet bij. Zeker als je weet dat Guri wel speelkansen krijgt. Guri heeft 1 bal geraakt ... de bal op de lijn gelegd van de kleine rechthoek omdat de Eupen-doelman sneller zou uittrappen.
Aan de trainer weet ook dat je nog Ndembe achter de hand hebt.
Bedankt Bataille, Milovic en Vandendriessche voor de inzet.
Noch bloemen noch kransen.
Die 6 goals zijn niet allemaal de schuld van Dutoit. Ik zie dan ook niet om waarom hij zijn plaats zou moeten afstaan.
En redeneringen zoals 'Ondoa is mss niet beter maar slechter zal hij ook wel niet zijn' lijken me zachtjes uitgedrukt van een twijfelachtige aard.
Dutoit valt weer terug in zijn gebreken van vroeger: onzeker, geen leiding geven, niet uitkomen, ... Hij kende vorig seizoen een behoorlijk tot goede periode toen hij weer in doel kwam, maar dit seizoen is hij weer de onzekere doelman van voordien. Ware het niet dat Ondoa wellicht niet beter is, zou ik zeker een keeperwissel overwegen.
Maar bon, het ligt natuurlijk niet enkel aan Dutoit, het was gewoon niet voldoende over de hele lijn, punt. Hjulsager, Sakala, Marquet, Skulason, Faes, Canesin,... allemaal zwak tot zeer zwak gisteren. Milovic, Bataille, Sylla en Vandendriessche hielden nog enigszins de lippen boven water.
Na het goede begin is het positieve gevoel helemaal weg. Deja vu met vorig seizoen.
(10-20-2019, 08:50 AM)Turbof Wrote: Dutoit valt weer terug in zijn gebreken van vroeger: onzeker, geen leiding geven, niet uitkomen, ... Hij kende vorig seizoen een behoorlijk tot goede periode toen hij weer in doel kwam, maar dit seizoen is hij weer de onzekere doelman van voordien. Ware het niet dat Ondoa wellicht niet beter is, zou ik zeker een keeperwissel overwegen.
Maar bon, het ligt natuurlijk niet enkel aan Dutoit, het was gewoon niet voldoende over de hele lijn, punt. Hjulsager, Sakala, Marquet, Skulason, Faes, Canesin,... allemaal zwak tot zeer zwak gisteren. Milovic, Bataille, Sylla en Vandendriessche hielden nog enigszins de lippen boven water.
Na het goede begin is het positieve gevoel helemaal weg. Deja vu met vorig seizoen.
Vorig seizoen pakten we in het begin ook punten, maar dikwijls onverdiend. De punten, die we vandaag hebben verdienden we meestal. En in de eerste helft waren we duidelijk de betere ploeg en zagen we soms wel aardige dingen.
Het is inderdaad minder voor het ogenblik, maar we missen Palaversa en Hjulsager heeft na zijn kwetsuur duidelijk matchritme tekort en moet nog aan zijn conditie werken.
Het wordt duidelijk opnieuw een moeilijk seizoen...
De trainer zal zijn verdediging eens bekijken. Maar wie kan hij vervangen??
Brecht laten spelen ipv ??? Faes?
Sanè kan niet mee in de Belgische competitie.
Lombaerts uit de B ploeg halen? Die heeft geen wedstrijdritme.
Ik denk dat we toch een extra CV moeten halen in de winterstop.
(10-20-2019, 10:25 AM)markos Wrote: De trainer zal zijn verdediging eens bekijken. Maar wie kan hij vervangen??
Brecht laten spelen ipv ??? Faes?
Sanè kan niet mee in de Belgische competitie.
Lombaerts uit de B ploeg halen? Die heeft geen wedstrijdritme.
Ik denk dat we toch een extra CV moeten halen in de winterstop.
voor de linderkant : eens proberen met Skulasson in middenveld en Ndende op backplaats?
@Ward, een doelman kan pas zijn kwaliteiten tonen als hij mag spelen. Het mag duidelijk zijn dat de tegenstander weet dat KVO kwetsbaar is op hoge ballen voor doel. Dat is een kwaliteit waar Ondoa beter in is. We krijgen gemiddeld meer dan 2 doelpunten tegen per match. Er mag dus over een keeperswissel best wel eens nagedacht worden, denk ik dan. Tot nu toe kreeg Dutoit steeds prioriteit. Naar zijn zeggen is hij op zijn best als hij geen concurrentie heeft.
Uiteraard zijn niet alle doelpunten op zijn conto te schrijven, maar je kunt toch bezwaarlijk zeggen dat hij een "puntenpakker" is.
Wat voor Dutoit geldt mag eveneens gezegd worden over Skuli waar Ndembe toch weinig speelgelegenheid krijgt, alhoewel hij (volgens mij) niet onder moet doen voor Skuli. Trouwens een balvaste speler die een subtiele doorssteekpass kan geven zoals Vargas zou ook wat meer opgesteld mogen worden. Zou in ieder geval meer bijdragen dan andere spits.
(10-20-2019, 11:01 AM)*4got* Wrote: @Ward, een doelman kan pas zijn kwaliteiten tonen als hij mag spelen. Het mag duidelijk zijn dat de tegenstander weet dat KVO kwetsbaar is op hoge ballen voor doel. Dat is een kwaliteit waar Ondoa beter in is. We krijgen gemiddeld meer dan 2 doelpunten tegen per match. Er mag dus over een keeperswissel best wel eens nagedacht worden, denk ik dan. Tot nu toe kreeg Dutoit steeds prioriteit. Naar zijn zeggen is hij op zijn best als hij geen concurrentie heeft.
Uiteraard zijn niet alle doelpunten op zijn conto te schrijven, maar je kunt toch bezwaarlijk zeggen dat hij een "puntenpakker" is.
Wat voor Dutoit geldt mag eveneens gezegd worden over Skuli waar Ndembe toch weinig speelgelegenheid krijgt, alhoewel hij (volgens mij) niet onder moet doen voor Skuli. Trouwens een balvaste speler die een subtiele doorssteekpass kan geven zoals Vargas zou ook wat meer opgesteld mogen worden. Zou in ieder geval meer bijdragen dan andere spits.