(01-26-2020, 05:03 PM)oostendenaar Wrote: In de Franse tweede klasse scoorde die toch zeer vlot. Lijkt me geen slechte transfer voor de resterende 7 wedstrijden.
Vind ik ook.
Geef hem toch een kans.
En : slechter dan nu vooraan kan het toch niet.
Ze moeten toch iets proberen.
(01-26-2020, 05:03 PM)oostendenaar Wrote: In de Franse tweede klasse scoorde die toch zeer vlot. Lijkt me geen slechte transfer voor de resterende 7 wedstrijden.
Vind ik ook.
Geef hem toch een kans.
Idd slechter dan guri ga je al heel ver moeten zoeken
Ik hoop dat hij het waar maakt
Maar ik vind het rare transfers... Als we overnemer hebben??? Koop of huur je toch toekomst gericht
Ten 1ste koop je zodat je erin blijft en naar volgend seizoen toe.... We kunnen toch niet verwachten dat die gast opeens 3 goals per match scoort nu het van moeten is al hoop ik van wel... .en die van club haalde zelfs de bank niet? Geen woord erover... Is dat dan een aanwinst die ons moet redden? Als die geen zin heeft of niet speelklaar is op einde moet je zulke spelers niet huren
Al dat getammel duurt te lang.....dat weegt op je groep... 95%+1 is nog steeds geen akkoord al heb je 99,9%
En die praat van po1 terug... Laat ons aub eerst dit seizoen in 1ste blijven
Vind ik ook.
Geef hem toch een kans.
Idd slechter dan guri ga je al heel ver moeten zoeken
Ik hoop dat hij het waar maakt
Maar ik vind het rare transfers... Als we overnemer hebben??? Koop of huur je toch toekomst gericht
Ten 1ste koop je zodat je erin blijft en naar volgend seizoen toe.... We kunnen toch niet verwachten dat die gast opeens 3 goals per match scoort nu het van moeten is al hoop ik van wel... .en die van club haalde zelfs de bank niet? Geen woord erover... Is dat dan een aanwinst die ons moet redden? Als die geen zin heeft of niet speelklaar is op einde moet je zulke spelers niet huren
Al dat getammel duurt te lang.....dat weegt op je groep... 95%+1 is nog steeds geen akkoord al heb je 99,9%
En die praat van po1 terug... Laat ons aub eerst dit seizoen in 1ste blijven
01-26-2020, 10:56 PM (This post was last modified: 01-26-2020, 10:59 PM by markos.)
Welkom Adama!
Nu zullen ze in de kleedkamer een karaktertje bijhebben.
Had ruzie met zijn kapitein van de nationale ploeg van Mali( ex Brughe Diaby) voor een knipbeurt bij de kapper. Diaby zette hem in de kapperstoel toen het Adama zijn beurt was, de trainer van Mali verzocht hem zijn boeltje te pakken.
Het is maar voor 7 wedstrijden en met Akpala hebben we een speler die misschien wel een positieve invloed op hem kan hebben.
Mag Sylla nu terug naar Zulte??
Hopelijk nu nog een deftige CV en Makarenko gratis huren van RSCA.
Kan hier wat ritme opdoen en is de ideale stofzuiger op het middenveld die we nog nodig hebben om achteraan een blok te zetten.
Bij Anderlecht gaan ze met het vertrek van Didillon verder met de grote kuis en er zit al een volgende vertrekker in de pijplijn. Ook de transfer van Bubacarr Sanneh zou bijna rond zijn. De verdediger wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan KV Oostende. Daar zou hij zich weer in de kijker moeten spelen zodat Anderlecht hem in de zomer definitief kan verkopen.
We mogen dus spoedig officieel nieuws verwachten : Een verdediger en een spits. Hopelijk komt er ook nog een echte spelmaker.