Zaterdag 15 augustus neemt KVO het in Charleroi op tegen Morioka & Co (wedstrijd om 19u)
Kan KVO nu iets rapen?
Hoe zien jullie de opstelling?
Ga jij deze wedstrijd volgen in een Kustboys lokaal?
(08-11-2020, 05:43 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote: Zaterdag 15 augustus neemt KVO het in Charleroi op tegen Morioka & Co (wedstrijd om 19u)
Kan KVO nu iets rapen?
Hoe zien jullie de opstelling?
Ga jij deze wedstrijd volgen in een Kustboys lokaal?
Daar word het heel moeilijk, maar moeten wel het spel niet maken.... Benieuwd naar zaterdag volledig andere match
Jelle liever rij hoger en mss onze nieuwe RB proberen
Ok, laat ons ervan uitgaan dat het spelbeeld tegen Beerschot niet zo slecht was. Met negativiteit kopen we immers niet.
Enkele aanpassingen zijn natuurlijk altijd meegenomen, daarom onderstaande opstelling:
Ik zou altijd met Sakala spelen op verplaatsing. Offensief is de snelheid van Sakala onze grootste troef en nu zal er af en toe wel ruimte zijn normaal gezien.
Toch eigenaardig dat sibbick die zowel cv als op middenveld kan spelen zelf niet meer weerhouden is in de selectie...is die jongen dan zwakker dan bvb marquet en boonen.?
08-15-2020, 04:50 PM (This post was last modified: 08-15-2020, 05:07 PM by oostendenaar.)
Zelfde ploeg als vorige wedstrijd, maar Boonen in de plaats van Kvasina. Moet zijn dat Sakala nog niet klaar is om een volledige match te spelen. Maar Boonen is ook al een verbetering tov wat ik zag van Kvasina.
Hendry op de bank, lijkt me ook logisch na zo'n lange afwezigheid en gebrek aan wedstrijdritme
Edit: idd raar dat Sibbick niet in de kern zit, volgens mij mogen we ook meer spelers op de bank zetten dan er nu zitten?
08-15-2020, 06:56 PM (This post was last modified: 08-15-2020, 06:58 PM by carlo.)
Onze spelers mogen fier zij. De betere ploeg. Maar zonder doelpogingen kan je maximaal 1 punt halen...na uitvallen Scullason door elleboogstoot was het slot er af.