Bram Wrote:Waarom zou je geen commentaar mogen geven keun ?
Maar je redenering, 'waarom zou het in Genk lukken als je thuis geen twee passen kan geven, klopt niet he. Dan kun je evenzeer zeggen waarom zou Genk op KVO 1-1 spelen als ze er eerder 6-0 verloren.
Dat is het mooie aan voetbal, het is onvoorspelbaar en het kan zo snel kantelen. Met die honderd procent bedoel ik dat het met een 1-1 nog alle kanten uit kan. Genk vergat ons af te maken en dat zal hen misschien zuur opbreken.
Het zijn belangrijke weken nu, onze spelers beseffen dat het beter moet. Hopelijk zaterdag al revanche op de Freethiel.
Bram, dit Genk is na het ontslag van Peter Maes een héél ander Genk dan de ploeg waar we met 6-0 tegen wonnen.
De ploeg speelt met veel meer grinta en met meer vertrouwen.
Met het niveau dat wij de laatste tijd tonen zijn wij een vogel voor de kat tegen Genk.
In voetbal is inderdaad veel mogelijk , maar de kans dat we de finale halen is volgens mij heel, heel klein.
Spijtig.
Of de kans nu 5% is of 30% of 40% maakt niet echt uit ,we hebben nog steeds de mogelijkheid om de finale te spelen .
Ik herinner mij dat lokeren in zijn halve finale ook slecht speelde en een 1-1 gedaan heeft tegen oostende maar toch massaal aanwezig was bij de terugmatch ( 1000 man) .Het is natuurlijk verder en kouder en ....etc maar ik hoop op toch minstens 250 echten die er zullen zijn en wie weet kloppen we Genk want gisteren hebben die mannen echt vrijgeleide gekregen van KVO .Ik geloof nooit dat we een vogel voor de kat zijn .
In genk lees je nu al dat ze hopen om tegen eupen te spelen omdat ze zo vermoedelijk meet ticketten zullen krijgen . Die mannen zijn er gerust in .
Aan KVO spelers om met de hulp van zijn trouwe supporters dit tegen te spreken en een finale af te dwingen .
1-1 verlengingen en strafschoppen , 0-1 en de boel achteraan toehouden , 2-2 , 3-3 daar moeten we ons aan optrekken , positief denken en vooral supporteren in Genk is de boodschap , spelers weten ook wel dat het niet goed was maar het zal niet veel helpen alles te negatief te zien , vooruit kijken is de boodschap , Yves zal nu eenmaal de keuzes moeten maken , en dat doet hij steeds in eer en geweten . Forza kvo
ondertussen al duidelijk aangegeven dat het niet goed was maar als genk het na zoveel kansen niet afmaakt moeten ze het ook maar weten. laatste unieke kans moeten we ten volle benutten! meer collectief aub! gaat hier wel om een ticket uefa he... komaan kvo!!!!!
01-18-2017, 10:45 PM (This post was last modified: 01-18-2017, 10:49 PM by markos.)
Tis tijd om te verkopen en te kopen.
Middenveld en een echte linksback, Lukaku terug....lol
Schoofs mag weg bij AA Gent. Jali is natuurlijk een betere transfer.
Tis tijd dat Marc eens een premie geeft voor de beker.
Wat denk je?
Winnen tegen Genk is een 15/10 van het maandloon van de trainer, verliezen is de trainer buiten..lol
Zo betrek je trainer wat meer in het spel...
Diegenen die voor de trainer zijn gaan hun kop leggen de andere niet en dat zijn de diegene die geen clubliefde hebben.
't Is natuurlijk juist dat KVO enkel op Brugge niet scoorde, maar dan moet je er ook meteen bijzeggen dat KVO enkel in Kortrijk de nul kon houden. Dus ze krijgen nagenoeg elke wedstrijd een goal binnen.
Trouwens het bekerparcours verliep ook maar moeizaam. Op Antwerp, zeker in de beginfase weggespeeld, indien de kopbal van Vleminckx ipv op de deklat binnengaat dan liggen we er uit volgens mij. Op Tubeke was het ook met de hakken over de sloot. Dat waren dan uitwedstrijden.
Om het tenslotte over de winterstage in Spanje te hebben. Er wordt hier nergens gezegd dat zoiets niet kan of dat er niet goed gewerkt wordt. Maar, er is een grote maar, iedere jaar is er een COLLECTIEF falen de eerste wedstrijden na de winterstop. Vooral dat woordje collectief baart mij zorgen, als er één of twee zijn tot daaraan toe, maar de ganse ploeg!Misschien wordt er wel TE goed getraind.
markos Wrote:Tis tijd om te verkopen en te kopen.
Middenveld en een echte linksback, Lukaku terug....lol
Schoofs mag weg bij AA Gent. Jali is natuurlijk een betere transfer.
Tis tijd dat Marc eens een premie geeft voor de beker.
Wat denk je?
Winnen tegen Genk is een 15/10 van het maandloon van de trainer, verliezen is de trainer buiten..lol
Zo betrek je trainer wat meer in het spel...
Diegenen die voor de trainer zijn gaan hun kop leggen de andere niet en dat zijn de diegene die geen clubliefde hebben.
Denk dat mc al lang een premie beloofd heeft .... maar als de ééne niet wil lopen of passen naar de andere krijg je zo matchen als tegen Eupen en Genk
Idd we missen die Jordan !! maar ook een ruiz die eens ze flank afliep en deftige voorzet kon geven nu geraken ze geen man meer voorbij zonder hen te laten vallen
En een jali word zeker gemist (of toch goeie middenvelder ) Dus Lb en sterke middenvelder voor eind januari !!
Ook tijd om spelers van de hand te doen want dit lijkt ook precies een probleem
We missen juist niemand , er moet meer gewerkt worden voor elkaar en blijven geconcentreerd voetballen.
Als het te rap moet gaan dan worden de passen verwaarloost dat is een teken dat er minder kwaliteit in de ploeg is in eerste klasse heb je spelers nodig met meer techniek .
Bij Genk zijn er meer spelers met techniek daardoor kunnen ze ook sneller spelen en komen de passen beter uit .
Op Genk ben een vogel voor de cat , daar ga je voetballen voor vijftienduizend man .
Vijf euro voor de supporters wat het uit , het is de dag en het uur dat telt.
t800d200 Wrote:We missen juist niemand , er moet meer gewerkt worden voor elkaar en blijven geconcentreerd voetballen.
Als het te rap moet gaan dan worden de passen verwaarloost dat is een teken dat er minder kwaliteit in de ploeg is in eerste klasse heb je spelers nodig met meer techniek .
Bij Genk zijn er meer spelers met techniek daardoor kunnen ze ook sneller spelen en komen de passen beter uit .
Op Genk ben een vogel voor de cat , daar ga je voetballen voor vijftienduizend man .
Ik ben met inderdaad met je eens, vanaf dat er KV de bal had stond er reeds een Genkse muur van drie-vier spelers rondom omdat er veel te traag doorgespeeld werd.
Oh , ik vertel hier geen nieuwe dingen maar we missen snelheid en techniek .
Dimata met zijn postuur en snelheid is 1 van de weinige die zich kan loswrikken.
Iemand viseren uit de ploeg, nee hoor, collectief schieten we tekort om mee te dingen met ploegen die ' modern' voetbal spelen.
Nog heeeeel veel werk aan de winkel..... mijn gedacht !
Maar toch komaan KV..... bluuven geloven !
t800d200 Wrote:We missen juist niemand , er moet meer gewerkt worden voor elkaar en blijven geconcentreerd voetballen.
Ik ben met inderdaad met je eens, vanaf dat er KV de bal had stond er reeds een Genkse muur van drie-vier spelers rondom omdat er veel te traag doorgespeeld werd.
Oh , ik vertel hier geen nieuwe dingen maar we missen snelheid en techniek .
Dimata met zijn postuur en snelheid is 1 van de weinige die zich kan loswrikken.
Iemand viseren uit de ploeg, nee hoor, collectief schieten we tekort om mee te dingen met ploegen die ' modern' voetbal spelen.
Nog heeeeel veel werk aan de winkel..... mijn gedacht !
Maar toch komaan KV..... bluuven geloven !