04-22-2019, 05:50 AM (This post was last modified: 04-22-2019, 06:18 AM by Ward.)
(04-22-2019, 05:30 AM)dirkoost Wrote: Als Bataille volgend seizoen moet starten op de rechtsback, dan gaat de trainer van tegenpartij weinig werk hebben : geef gewoon de bal aan zijn kant en de goaltjes gaan erin vliegen....man, man, dat ze dat niet willen inzien dat hij geen rechtsback is, niet te geloven.
Zet daar aub Capon, en maak dat je een goede vervanger hebt (waarom niet Nouri ?) want Capon speelt nooit een volledig seizoen uit.
Persoonlijk denk ik dat Nouri te licht uit valt om Capon te vervangen.
(04-21-2019, 06:09 AM)tim2pin Wrote: Idd ondanks onze weinige ‘cleansheets’ weten we allemaal dat ons probleem niet de verdediging is dit seizoen. Faes, Milovic, Lombaerts, ook Tomasevic hebben allemaal hun matchen gespeeld dit seizoen. Vanaf het middenveld ontbreekt het aan techniek/kunde/inzicht om het verschil te kunnen maken.
Ik lees iemand op Facebook zeggen: ‘we nemen toch een punt mee uit Westerlo’ dan moet ik eens diep zuchten.
We missen een aanspeelpunt in het middenveld, die de bal bij kan houden zodat de andere spelers kunnen aansluiten, Die een goede pas in de voeten heeft.
Maar ook in de aanval missen we dat aanspeelpunt...
Ik denk wel dat Bataille kan uitgroeien tot een moderne rechtsback. Meer zelfs, ik denk dat het zijn enige kans is om op termijn basisspeler te kunnen worden in eerste klasse. Hij mist de techniek en versnelling om het als buitenspeler te maken vrees ik. Idealiter speelt hij wel als rechtsachter dan in een vijfmansverdediging.
Wie zijn trouwens jullie spelers van het seizoen? Ik ga dan voor een top drie Faes - Vandendriessche - Milovic.
(04-22-2019, 08:04 AM)Turbof Wrote: Ik denk wel dat Bataille kan uitgroeien tot een moderne rechtsback. Meer zelfs, ik denk dat het zijn enige kans is om op termijn basisspeler te kunnen worden in eerste klasse. Hij mist de techniek en versnelling om het als buitenspeler te maken vrees ik. Idealiter speelt hij wel als rechtsachter dan in een vijfmansverdediging.
Wie zijn trouwens jullie spelers van het seizoen? Ik ga dan voor een top drie Faes - Vandendriessche - Milovic.
Zou eveneens de kans geven aan Bataille om tot vervanger van Capon uit te groeien. Is nog jong, kan dus nog veel bijleren en deed het niet echt slechter dan Nouri op die plaats...
(04-22-2019, 08:04 AM)Turbof Wrote: Ik denk wel dat Bataille kan uitgroeien tot een moderne rechtsback. Meer zelfs, ik denk dat het zijn enige kans is om op termijn basisspeler te kunnen worden in eerste klasse. Hij mist de techniek en versnelling om het als buitenspeler te maken vrees ik. Idealiter speelt hij wel als rechtsachter dan in een vijfmansverdediging.
Denk ook dat Bataille als rechtsback het meeste kans heeft op slagen in eerste klasse. Met wat meer ervaring en body zal hij verdedigend ook wel beter uit de hoek komen.
Mijn top 3 van het seizoen in willekeurige orde:
- Canesin gezien hij in de periode waar we wat punten sprokkelden bij de beteren was, over een gans seizoen bekeken heeft hij natuurlijk te weinig gebracht
- Faes, enige jongere die een aanvaardbaar niveau haalde
- VDD, enige middenvelder die voldeed
(04-22-2019, 11:46 AM)ratatouille Wrote: Ik zou in de top drie Canesin vervangen door Milovic.
Milovic hoort absoluut bij de betere spelers van het voorbije seizoen.
Canesin is een twijfelgeval. Kan veel beter dan wat hij dit seizoen toonde, maar heeft ook geen spelbepalende middenvelder (Berrier) meer achter hem staan en verliest daardoor veel van zijn mogelijkheden.